Forgotton Anne Full 1.2 - بازی ماجرایی "آنی فراموش شده" اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 809 2020-05-15 01:45:27

Forgotton Anne Full v1.2 – بازی داستانی و فوق العاده “آنی فراموش شده” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه فول و بدون محدودیت بازی تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Forgotton Anne – آنی فراموش شده نامی از یک اثر هنری شگفت انگیز و تحسین برانگیز در قالب یک بازی موبایلی فوق العاده خوش ساخت، گرافیکی و سرگرم کننده از استودیوی Hitcents آمریکایی برای دستگاه های اندرویدی است که ابتدا در سال 2018 برای پلتفرم PC منتشر شد و یک سال بعد، یعنی در پایان سال 2019 میلادی، نسخه پورت شده و بازسازی شده آن برای سیستم عامل اندروید نیز به انتشار رسید. اندروید به محض انتشار این بازی در گوگل پلی آن را تهیه و نسخه فول و کامل آن را برای شما عزیزان به عنوان اولین وب سایت ایرانی آماده و فراهم سازی کرده است. لطفاً دقت داشته باشید که این بازی به صورت پیش فرض به شکل رایگان در گوگل پلی در دسترس قرار گرفته اما به صورت دمو و ناقص می باشد. اما نسخه ارائه شده توسط اندروید نسخه کامل و آنلاک شده آن است. بازی زیبا، مهیج و بسیار تأثیرگذار Forgotton Anne یک بازی تحسین آمیز و حرفه ای از دید منتقدین معتبر است و با کسب امتیازهای تقریباً کامل از چندین وب سایت نقد و بررسی بازی و همچنین چندین جایزه و عنوان از جشنواره های مختلف، به یکی از پرمخاطب ترین بازی های حال حاضر تبدیل شده است. این بازی با تلفیق بی نظیر یک سبک کارتونی و الگو گرفته شده از انیمه های محبوب ژاپنی با گیم پلی تعاملی در کنار یک داستان گیرا و پرتنش، حقیقتاً یک عنوان بی نقص و کم نظیر به شمار می رود. در این بازی جذاب شما وارد یک دنیای پرماجرا شده و یک داستان جذاب و فوق العاده تأثیرگذار را در قالب یک بازی سینماتیک تجربه می کنید.

 

Forgotton Anne

 

Forgotton Anne روایت گر داستانی دراماتیک و فانتزی از دنیایی خیالی است که بیشتر شخصیت های آن اجسام و اشیاء هستند! این بازی داستان شخصیت اصلی آن یعنی دختری جوان به نام آنی را بازگو می کند. آنی دختری مهربان است که دلش به حال اشیاء فراموش شده و ترد شده می سوزد. او یک جهان مخصوص برای این اشیاء فراهم می کند و همه آن ها را در این مکان گردآوری می کند تا در آرامش و به دور از نگرانی از فراموش شدن در این دنیا زندگی کنند. دنیایی که به نام دنیای فراموش شده شناخته می شود. در واقع باید گفت که این دنیای عجیب و رمزآلود مکانی است که همه اجسام فراموش شده و ترد شده در آن حضور دارند. آنی مسئول برقراری نظم در این دنیای اسرارآمیز است. اما یک روز خبر می رسد که فردی ناشناس سعی در به هم ریختن اوضاع این سرزمین دارند و می خواهد کاری کند که آنی نتواند به دنیای انسان ها بازگردد. در بازی Forgotton Anne شما باید به Anne کمک کنید که از این اتفاق جلوگیری کند. برای این کار آنی به یک ماجراجویی پرمخاطره خواهد رفت. او می خواهد حقیقت را کشف کرده و هرطور که هست مانع از ایجاد خرابکاری توسط این شخص ناشناس شود. شما باید در این مسیر پازل های متعددی را حل کرده و به نقاط مختلفی سفر کنید. باید با شخصیت های زیادی ملاقات کنید و انتخابات و تصمیمات مهمی در طول روند بازی بگیرید. Forgotton Anne از لحاظ طراحی ها شگفت انگیز است! گرافیک بی نظیر و گیم پلی 60 فریم بر ثانیه ای بازی تجربه ای کم نظیر را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. تمام طراحی های این بازی به صورت نقاشی های دستی انجام شده اند و تلاش بسیار زیادی برای ساخت این عنوان جذاب صورت گرفته است. این بازی با کسب امتیاز عالی 4.8 از 5.0 یکی از بازی های منتخب سبک ماجراجویی در گوگل پلی می باشد. در ادامه قادر هستید تا آخرین آپدیت Forgotton Anne را به شکل تست شده از اندروید دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v1.2 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.hitcents.forgottonanne را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.