The Man with the Ivory Cane (FULL) 1.0.5 - بازی ماجرایی اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 771 2019-08-01 02:45:17

The Man with the Ivory Cane (FULL) v1.0.5 – بازی ماجراجویانه مردی با عصای عاج اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 5.99 دلار تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

The Man with the Ivory Cane – مردی با عصای عاج نام یک بازی داستانی و مهیج با پازل ها و ماجراهای هیجان انگیز است که در قالب یک بازی ماجراجویانه و در دو نسخه رایگان (Demo) و پولی (FULL) به انتشار رسیده است. اندروید به عنوان اولین سایت ایرانی این بازی را برای شما دوست داران بازی های ماجرایی تهیه و نسخه کامل و خریداری شده آن را برای دانلود فراهم آورده است. استودیوی بازی سازی CATEIA GAMES کشور کرواسی مسئول ساخت، توسعه و انتشار این بازی برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی بوده است. این بازی درواقع در سبک Hidden Object Puzzle Adventure تولید شده است و یک بازی ماجرایی و معمایی به حساب می آید. این بازی داستان یک جنایت در اوایل قرن بیستم در پاریس را بازگو می کند. شما در نقش یک نقاش هستید که به طور ناخواسته درگیر این ماجرای جنایی می شوید. شما بی گناه هستید و همه این مسائل دسیسه ها و توطئه شخص یا اشخاصی دیگر برای به دام انداختن شما می باشد. اما چه کسی و با چه هدفی این کار را کرده است؟ شخصیت مردی با عصای عاج کیست؟ پرونده اصلی این جنایت به قتل دختری جوان مربوط است که با برنامه ای از پیش تعیین شده آخرین بار در خانه شما رویت شده است تا مدارک این جنایت هولناک علیه شما باشد! حالا شما باید در نقش این نقاش وارد عمل شده و این ماجرای پیچیده و اسرارآمیز را دنبال کنید تا به حقیقت پی برده و خودتان را از این اتهامات تبرعه کنید.
 
The Man with the Ivory Cane
 
به نظر می رسد شخصی در حال بازی دادن شماست و می خواهد شما را به مکانی خاص بکشاند. اما شما باید با حواسی جمع و با تمرکزی بالا خط داستانی بازی را دنبال کنید و سعی کنید تا راز پنهان این اتفاقات را برملا کنید و مسئول این خرابکاری ها را پیدا کنید. اما داستان بازی پیچیده تر از این حرف هاست و باید به عمق آن وارد شوید تا بتوانید برداشت های جالبی از آن داشته باشید. بازی The Man with the Ivory Cane دارای صدها پازل، معما و بازی کوچک (minigame) می باشد که در طول مراحل دیده می شوند. بسیاری از سرنخ ها و مدارک بازی در لا به لای همین پازل ها قرار دارند بنابراین باید با دقت زیاد به انجام آن ها بپردازید. این بازی همچنین بخش های زیادی در سبک بازی های Hidden Object دارد که چالش جالبی برای بازیکنان خواهد بود. در شهر پاریس گشت و گذار کنید و رازهای نهفته آن را کشف کنید اما مراقبت دسیسه های دشمن و تله های زیادی که در مسیر شما قرار دارند باشید. قبل از اینکه دیر شود ماجرای پنهان شخصیت The Man with the Ivory Cane را متوجه شوید و جان خودتان و مردم پاریس را نجات دهید! همینک می توانید آخرین آپدیت نسخه خریداری شده از این بازی جالب و داستانی را به صورت تست شده و رایگان از اندروید به راحتی دریافت کنید.
تغییرات نسخه ی v1.0.5 :
* انتشار اولین نسخه بازی در گوگل پلی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.cateia.ivorycane.android.full را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.