دانلود Max Ammo 1.14.49 – بازی اکشن حداکثر مهمات اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, هیجان انگیز, 1045 2017-12-24 13:28:10

Max Ammo v1.14.49 + Mod – بازی اکشن و شوتر “حداکثر مهمات” اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود به صورت جداگانه
بازی آنلاین است

Max Ammo – حداکثر مهمات بازی بسیار زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های اکشن و شوتر از استودیوی بازیسازی Mantis Shrimp GmbH برای اندروید است که با میلیون ها بازیکن از سراسر جهان از برترین بازی های سبک اکشن به شمار می رود. داستان بازی از این قرار است که متجاوزین فضایی به کره زمین حمله ور شده اند و قصد نابود تمامی انسان های روی ان را دارند و می خواهند کره زمین را نیز از آن خودشان نمایند! شما در نقش انواع قهرمانان مختلف ظاهر می شوید و با در دست گرفتن سلاح های قدرتمند انها را یکی پس از دیگری نابود می سازید! انواع ماموریت های مختلف و منحصر به فرد در بازی وجود دارند که شما باید ان ها را پشت سر بگذارید! انواع سلاح های مختلف نظیر خمپاره، نارنجک و دیگر موارد در اختیار شما قرار می گیرد که تمامی دشمنان پیش رویتان را نابود سازید! امکان ارتقای سلاح ها و قدرت های شخصیت ها در بازی نیز فراهم شده است که شما برای ارتقا نیاز به افزایش امتیاز و پول دارید! مبارزه های شما عمدتا در خیابان های شهر صورت می گیرد و می توانید از موانع موجود برای پناه گرفتن و ضربه کمتر بهره ببرید! اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن و شوتر اندرویدی هستید و دوست دارید یکی از بهترین های این سبک را تجربه کنید تحت هیچ شرایطی Max Ammo را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Max Ammo اندروید :

  • صدها مورد از مرحله های هیجان انگیز و منحصر به فرد
  • در اختیار قرار دادن انواع سلاح های قدرتمند و مختلف
  • نابودی دشمنان برای پاکسازی مسیر حرکت خود تا پیروزی
  • امکان ارتقای سلاح ها و دیگر ایتم ها نظیر زره پوش
  • افزایش قدرت قهرمان با پیش بردن سطوح بازی
  • امکان سفارشی سازی قهرمان با انواع ایتم های مختلف
  • گرافیک اچ دی به همراه کنترلرهای عالی و صداگذاری مهیج

بازی Max Ammo هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است و ما در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه بازی را برای اولین بار حضور شما دوستداران بازی های Action معرفی می کنیم که برروی همه دستگاه های اندرویدی با اندروید +4.1 نصب و اجرا خواهد شد. برای مشاهده تصاویری از بازی و دانلود با ما همراه شوید .

تغییرات نسخه ی v1.14.49 :

* اضافه شدن ماموریت های جدید و هیجان انگیز.

 

دانلود Max Ammo - بازی اکشن حداکثر مهمات اندروید + مود + دیتا

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی net.mantisshrimp.maxammo را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.