دانلود Frostfall 1.4.0 - بازی اکشن-نقش آفرینی آنلاین "فراست فال" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 769 2020-05-24 19:30:22

Frostfall v1.4.0 – بازی اکشن – نقش آفرینی مهیج “فراست فال” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
یک بازی هیجان انگیز و رقابتی دیگر در سبک بتل رویال
تست شده با اجرای آنلاین

Frostfall – فراست فال عنوانی اکشن و پرتنش از یک بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده ساخته شده توسط استودیوی آمریکایی Dusk Games است. این بازی به صورت کاملاً رایگان برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی منتشر شده اما قابلیت پرداخت و خرید درون برنامه ای دارد. اندروید تصمیم دارد تا این بازی را به صورت رایگان و برای اولین بار در بین تمام سایت های اندرویدی ایران خدمت کاربران عزیز معرفی نماید. بازی Frostfall یک عنوان بتل رویال است که برخلاف اغلب بازی های این سبک، از نمای بالا و به صورت سوم شخص دنبال می شود. در فراست فال شما به یک دنیای فانتزی می روید و با انواع و اقسام شخصیت ها و موجودات افسانه ای رو به رو می شوید. در این دنیای عجیب و غریب شما باید فقط به فکر خودتان باشید و سعی کنید دیگر بازیکنان را از بین ببرید. در Frostfall چندین کاراکتر با قابلیت های مخصوص به خود وجود دارند که شما می توانید با توجه به سبک بازی یا سلیقه شخصی یکی از آن ها را انتخاب کرده و بازی را شروع کنید تا به نبرد دیگران بروید. در این بازی راه و روش های زیادی برای مقابله با رقبا وجود دارد که مهم ترین آن استفاده از سلاح ها و طلسم ها هستند. طیف وسیعی از این سلاح ها در طول بازی و نقاط مختلف نقشه قرار دارند و شما می توانید با پیدا کردن آن ها و یا با جمع آوری امتیاز و پول و خرید کردن از آن ها از بخش فروشگاه به این سلاح ها دست پیدا کنید.

 

Frostfall

 

بازی Frostfall دارای نزدیک به 7000 آیتم گوناگون است. در طول بازی بخش جالبی برای ترکیب طلسم ها و سلاح ها وجود دارد تا هر کسی بتواند سلاح انحصاری و قدرتمند خود را داشته باشد. بعد از انتخاب شخصیت مورد نظر و آماده سازی سلاح ها وقت شروع نبردهای نفس گیر است! این نبردها به صورت رقابت های 5 دقیقه ای برگذار شده و ممکن است هر نبرد در یک نقشه و مکان خاص برگذار شود. می توانید از این بخش به صورت سریع وارد یک نبرد تصادفی شوید و سپس در 5 دقیقه سعی کنید بیشترین کشتار را داشته باشید تا امتیاز شما از دیگر بازیکنان بیشتر باشد و در انتهای مسابقه برنده شوید. بعد از پایان این 5 دقیقه و انتهای این رقابت، می توانید خیلی سریع وارد یک بازی و نبرد دیگر شوید. همچنین باید گفت که در بازی Frostfall بخش مأموریت های خاص نیز وجود دارد. با به انجام رساندن این مأموریت ها می توانید به آیتم های ویژه از جمله شخصیت های خاص دست پیدا کنید. بازی زیبا و سرگرم کننده فراست فال یک بازی هیجان انگیز برای علاقه مندان به بازی های رقابتی و چندنفره است تا در آن بتوانند مهارت ها و توانایی های خود به کار بگیرند. در بخش طراحی های گرافیکی و روند گیم پلی نیز باید گفت اگرچه جای کار وجود دارد، اما در مجموع باید اذعان داشت که این طراحی ها به نوبه خود بسیار خوب انجام شده اند. این بازی به شکل تست شده و رایگان در انتهای همین مطلب از سایت اندروید قرار داده شده است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.dusk.frostfall را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل