دانلود Adventure Reborn 1.42 - بازی ماجرایی-معمایی تولدی دوباره + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 679 2021-09-02 19:45:12

Adventure Reborn: story game point and click v1.42 + Mod – بازی ماجراجویانه و داستانی “تولدی دوباره” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک بودن تمام مراحل) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Adventure Reborn: story game point and click – تولدی دوباره یک بازی زیبا، خوش ساخت و بسیار سرگرم کننده از استودیوی مطرح و خلاق Dali Games: adventure games لهستانی، سازنده سری بازی های محبوب Lucid Dream Adventure و Unholy Adventure است که به دنبال موفقیت های چشم گیر و دنباله دار بازی های قبلی ساخته و با سبک و سیاقی مشابه توسعه پیدا کرد. بازی Adventure Reborn: story game point and click نیز مثل دیگر بازی های این استودیو برای اولین بار در بین تمام سایت های اندرویدی ایران در وب سایت اندروید معرفی و منتشر شده است. مثل همیشه آخرین نسخه بازی را در کنار یک نسخه مود انحصاری برای شما دوستان تهیه کرده ایم. Adventure Reborn: story game point and click با زبان طراحی یکسان بازی های قبلی اما با گرافیک بهینه شده و طراحی های مدرن همراه شده است تا این بار حتی تجربه جذاب تر و بهتری از یک بازی ماجرایی و معمایی داشته باشید. همانطور که از عنوان انتخاب شده برای بازی هم مشخص است، این بازی در سبک Point and Click طراحی شده و ماهیت کلی آن ماجراجویی و گشت و گذار در مکان هایی عجیب و غریب به منظور کشف داستانی اسرارآمیز است. پس اگر از علاقه مندان بازی های معمایی، مرموز و ماجراجویانه هستید در ادامه با اندروید در معرفی بازی زیبای تولدی دوباره همراه باشید.

 

Adventure Reborn: story game point and click

 

Adventure Reborn: story game point and click با اقتباس از برترین بازی های موجود در این سبک به خصوص سری بازی های Lucid Dream Adventure و Unholy Adventure که توسط همین سازنده ساخته شده اند طراحی و الگوبرداری شده است. همچنین باید گفت که ایده های زیادی از بازی Whispers of a Machine نیز در این بازی استفاده شده است. در بازی تولدی دوباره شما در نقش دختری جوان و شجاع به نام Hope هستید که گذشته مرموزی دارد. اخیراً والدین او همراه با بسیاری انسان های دیگر توسط یک فرقه خطرناک به نام Crow ربوده شده و به مکانی نامشخص منتقل شده اند. شخصیت منفی اصلی بازی یک دکتر بدذات به نام Dr. Frank است که توسط این فرقه حمایت می شود و به نوعی رهبر این فرقه به حساب می رود. به نظر می رسد این فرقه نقشه های پلیدی در سر دارند. شما باید به Hope در این ماجراجویی خطرناک کمک کنید تا قبل از اینکه دیر شود و در سریع ترین زمان ممکن پدر و مادرش را نجات داده و نقشه های پلید این فرقه و Dr. Frank را نقش بر آب کند. روند بازی با مکالمات بین شخصیت ها، پیدا کردن و تعامل با آیتم ها و حل کردن پازل ها و معماهای بازی دنبال می شود. بازی دارای چندین مرحله (Chapter) است و قرار است در آپدیت های بعدی مراحل بیشتری به بازی اضافه شوند. برای تجربه آخرین نسخه بازی Adventure Reborn: story game point and click به شکل رایگان و تست شده می توانید به دانلود باکس اندروید بروید و از لینک های مستقیم به راحتی بازی را دانلود کنید. همچنین اگر می خواهید با ماهیت کلی بازی بیشتر آشنا شوید می توانید ویدئوی تریلر معرفی و تصاویر اسکرین شات آن را ببینید. قابل ذکر است که این بازی زیبا در مدت کوتاهی پس از انتشار ده ها هزار بار توسط کاربران در گوگل پلی دانلود شده و به امتیاز بسیار خوب 4.7 از 5.0 دست پیدا کند.

نکته: در نسخه مود تمام مراحل بازی آنلاک شده و در دسترس هستند. شما حتی می توانید بدون نیاز به گذراندن مراحل اولیه، مستقیماً مراحل بالاتر بازی را انجام دهید.