Strike Force Online 1.4 - بازی اکشن-تیراندازی نیروی ضربت + مود


بازی اندروید, اکشن, 600 2019-10-10 03:45:29

Strike Force Online v1.4 + Mod – بازی اکشن تیراندازی و بسیار مهیج “نیروی ضربت” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (مهمات بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Strike Force Online – نیروی ضربت عنوانی جالب و مهیج از یک بازی فوق العاده زیبا و خوش ساخت با طراحی های حرفه ای و کنسول مانند از سوی استودیوی روسی Oppana Games در سبک اکشن FPS و با الگوبرداری از بازی های مشابهی مثل MaskGun ، Danger Close ، Modern Ops ، Guns of Boom و بازی های دیگر در همین سبک عرضه شده است. اندروید نیز برای اولین بار در ایران و همزمان با انتشار نسخه نهایی این بازی در گوگل پلی آن را تهیه و برای شما عزیزان و علاقه مندان به بازی های آنلاین اول شخص تیراندازی آماده کرده است. استودیوی Oppana Games به خاطر ساخت و انتشار نزدیک به 100 بازی در سبک شبیه ساز رانندگی مثل بازی هایی همچون Luxury Parking و Car Simulator 2 به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بازی در این سبک تبدیل شده است. در کنار این بازی ها، چند مورد در سبک های دیگر نیز وجود دارند که بازی Strike Force Online یکی از آن هاست. در بازی نیروی ضربت درست مثل بازی های مشابهی که نام بردیم، شما به رقابت های آنلاین و بسیار اکشنی خواهید رفت و در آن باید با سلاح های متفاوت در رقابت های تیمی و انفرادی به نبرد با دیگر بازیکنان آنلاین بروید. اگرچه این بازی از لحاظ ساختاری و طراحی ها شباهت زیادی به خیلی از بازی های مشابه در سبک اکشن جنگی دارد، اما نمی توان از بهینه سازی های اختصاصی Oppana Games صرف نظر کرد. طراحی کلی این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده بوده و مخصوص بازیکنان سطح حرفه ای می باشد. در این بازی با یک گیم پلی داینامیک تولید شده است. این گیم پلی تجربه ای منحصر به فرد و چیزی شبیه به بازی های کنسولی برای بازیکنان به ارمغان می آورد. این سبک بازی در کنار گرافیک بسیار خوب با جزئیات زیاد باعث شده تا در مجموع بتوان بازی نیروی ضربت را یکی از بازی ها خوش ساخت FPS برای سیستم عامل اندروید معرفی کرد.
 
Strike Force Online
 
در بازی Strike Force Online شما می توانید از بین 3 کلاس اصلی از سربازان یکی را انتخاب کنید. دسته مهندسین (Engineers) ، دسته سربازان ویژه (Troopers) و دسته نیروهای تک تیرانداز (Snipers) که می توانید با توجه به سبک و علایق شخصی، هر کدام را انتخاب کنید. برای مثال اگر به دنبال سلاح های سنگین از جمله شات گان ها هستید باید سربازان دسته Engineer را انتخاب کرده و یا اگر به دنبال یورش و تهاجم هستید از دسته سربازان Trooper استفاده کنید. در نهایت نیز اگر علاقه به تک تیراندازی دارید می توانید دسته Sniper را انتخاب کرده و از فواصل دور اقدام به شلیک به دشمنان کنید. این بازی بخش ها و مدهای متفاوت و سرگرم کننده ای از جمله رقابت های تیمی دث مچ یا بمب گذاری دارد. کنترل های بازی Strike Force Online نیز به خوبی طراحی شده اند. شما می توانید با کمک پد مجازی موجود در سمت چپ تصویر بازیکن را حرکت داده و به نقاط مختلف ببرید. با کمک دکمه های تعبیه شده در سمت راست نیز می توانید از آیتم های مختلف مثل شلیک، ریلود کردن (خشاب گذاری مجدد)، نشستن یا بلند شدن، پریدن و یا پرتاب آیتم های فرعی مثل نارنجک استفاده کنید. در قسمت پایینی تصویر نیز می توانید سلاح خود را از سلاح اصلی به سلاح فرعی (کلت) تغییر دهید. شما می توانید با کسب امتیاز اقدام به خرید یا ارتقاء سلاح ها کنید. در ادامه امکان دانلود آخرین آپدیت این بازی به همراه نسخه مود شده آن (مهمات نامحدود) از اندروید فراهم شده است.
نکات مهم در مورد بازی :
بازی کاملاً آنلاین می باشد و برای اجرای آن نیاز به تغییر IP است.
مسئولیت استفاده از نسخه مود شده (در صورت بن شدن) بر عهده کاربران است.
از جایی که بازی در مرحله انتشار اولیه است، ممکن است سرورهای بازی خالی از بازیکن باشند.
در صورتی که پینگ شما بیش از حد بالا باشد از بازی بیرون می شوید. بنابراین از IP های سرورهای پرسرعت و نزدیک به موقعیت مکانی خود استفاده کنید.
تغییرات نسخه ی v1.4 :
* برای این نسخه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است.