Agricola Revised Edition 2.0.0 - بازی اگریکولا-بازسازی شده اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 553 2020-04-18 01:30:10

Agricola Revised Edition v2.0.0 – نسخه اصلاح یافته بازی استراتژیکی “اگریکولا” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Agricola Revised Edition – نسخه بازسازی شده اگریکولا یک بازی کلاسیک بسیار جذاب و خوش ساخت در سبک بازی های استراتژیکی و مدیریتی می باشد که با الگوبرداری از روی مجموعه بازی هایی تخته ای با همین نام ساخته و طراحی شده است. مسئولیت ساخت، توسعه و انتشار این بازی بر عهده استودیوی مطرح Asmodee Digital سازنده بازی های Carcassonne ، Zombicide: Tactics & Shotguns ، Splendor و یا Pandemic: The Board Game بوده است. این بازی با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی به انتشار رسیده است اما اندروید برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی، اقدام به انتشار نسخه خریداری شده و کامل این بازی برای کاربران اندرویدی می کند. بازی Agricola Revised Edition که البته نام کاملش Agricola Revised Edition – Farming & Strategy می باشد، همانطور که اشاره شد یک بازی استراتژیکی با المان های مدیریتی است که از روی بازی های تخته ای الگوبرداری و ساخته شده است و در واقع نسخه رسمی و دیجیتالی این بازی ها می باشد. شرکت Asmodee Digital با اعمال تغییرات متعدد و بازسازی طرح اولیه این بازی در قالب یک بازی ویدئویی، نسخه ای منحصر به فرد و اصلاح شده (Revised) از این بازی را منتشر کرده است و این مورد را نیز در نام گذاری بازی نشان داده است تا بازیکنان متوجه این مسئله بشوند. در بازی Agricola Revised Edition – Farming & Strategy شما در نقش یک مزرعه دار هستید و وظیفه اصلی شما توسعه هرچه بهتر و بیشتر مزرعه و زمین های زراعی می باشد. برای این که به این هدف برسید، کارهای زیادی باید انجام دهید و امور متعددی را مدیریت کنید.

 

Agricola Revised Edition - Farming & Strategy

 

در Agricola Revised Edition – Farming & Strategy شما باید خودتان را برای فصل سرد زمستان آماده کنید! طبق محتوای بازی، شما باید در فصول بهار و تابستان اقدام به کاشت محصولات خود در زمین های کشاورزی کنید و قبل از اینکه فصل سرما از راه برسد، کارهای خود را انجام داده باشید تا بتوانید با برداشت محصولات، در زمستان پیش رو زندگی بدون مشکلی را سپری کنید. شما باید با کمک این مزرعه خانواده خود را پرورش دهید. ماجراهای بازی در اواسط قرون وسطی در یکی از سرزمین های اروپایی رخ می دهد و شرایط و امکاناتی که در اختیار شما قرار دارند، متناسب با این دوره از تاریخ هستند. طبق داستان، بعد از سال ها خشکسالی، بالاخره خداوند نعمت های خود را به انسان ها هدیه می دهد و زمین های کشاورزی باری دیگر با باران های متعدد پربار می شوند و حالا وقت آن رسیده تا در بازی Agricola Revised Edition – Farming & Strategy تا می توانید به کاشت و برداشت محصولات بپردازید تا در زمان سختی، محصولات کافی برای تغذیه داشته باشید. بازی اگریکولا دارای دو بخش اصلی انفرادی و چندنفره است. در بخش انفرادی می توانید بازی را به صورت تکی انجام دهید ولی در بخش چندنفره، می توانید این بازی را در قالب رقابت های 2 الی 4 نفره با دوستانتان بازی کنید. بخش چندنفره بازی هم به صورت آنلاین و هم به صورت لوکال قابل انجام است. Agricola Revised Edition – Farming & Strategy یک بازی سرگرم کننده برای علاقه مندان به بازی های استراتژیکی، مدیریتی و مزرعه داری است. پس اگر یکی از این افراد هستید، همین حالا این بازی را از سرورهای سریع اندروید دانلود و روی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.playdekgames.agricola_rev را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل