Stranger Things 3: The Game 1.3.872 - ماجراهای عجیب و غریب 3


بازی اندروید, ماجراجویی, 803 2019-09-26 03:45:33

Stranger Things 3: The Game – ماجرا های عجیب و غریب 3 عنوان یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز در سبک بازی های ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی BonusXP, Inc با قیمت 4.99 دلار برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. این استودیو بازی سازی پیش از این هم بازی های موفق دیگری ارائه کرده و کارنامه خوبی دارد. بازی های بسیار زیادی در مارکت اندروید وجود دارند که از فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی اقتباس شده اند و امروزه این نوع بازی‌ ها در مدیوم گیم کاملاً مرسوم شده است. اما الحق و الانصاف بازی های زیادی وجود ندارند که بتوانند موفق عمل کنند و باعث شوند مخاطبان همان عشق و علاقه ای که به فیلم‌ ها و یا سریال های مورد علاقه خود دارند را در مورد بازی ارائه شده هم داشته باشند. خوشبختانه Stranger Things 3: The Game در این دسته بندی قرار نمی گیرد و توانسته است توجه بسیاری از گیمر ها را در مدت کوتاهی به خود جلب کند. این بازی در واقع اقتباسی از سریال محبوب و پر طرفدار Stranger Things از شبکه Netflix کشور ایالات متحده آمریکا است. ماجرای Stranger Things 3: The Game روایتگر وقایع و اتفاقاتی است که در فصل سوم سریال رخ می دهد. البته شایان ذکر است پیش از این هم استودیو بازی سازی مذکور بازی Stranger Things: The Game را ارائه کرده که آن بازی هم روایتگر وقایع و اتفاقات فصل اول سریال بود. اگر از طرفداران و علاقه ‌مندان پر و پا قرص این سریال باشید حتماً فصل سوم را دیده اید و می دانید که قرار است با چه ماجرایی رو به رو شوید اما در هر صورت در این مطلب به محتوای داستان اشاره ای نخواهیم کرد تا برای آنهایی که هنوز فصل سوم را ندیده‌ اند اسپویل نشود. از لحاظ گیم پلی، بازی دقیقاً مشابه اتفاقات سریال پیش می رود.
 
Stranger Things 3 The Game
 
مکانیزم بازی Stranger Things 3: The Game به صورت مرحله ای خواهد بود و در هر مرحله، پس از انتخاب یکی از ۱۲ کاراکتر اصلی، ماموریت هایی به شما واگذار می شود که حالت پازلی دارند و باید آنها را به انجام برسانید تا بتوانید به مرحله بعدی بروید. اما حل پازل ها تنها چالش شما نخواهند بود و در هر مرحله با دشمنانی مواجه می شوید که باید آنها را هم شکست دهید. دشمنان می توانند شامل انسان های بد ذات و خرابکار، هیولا های غول آسا، موجودات جهش یافته، و… باشند. هر کاراکتر قدرت مخصوص به خود را دارد و توانایی های خاصی دارد و در حل کردن پازل ها و در مواجهه با دشمنان عملکرد های متفاوتی را از خود نشان می دهد؛ شما می توانید به دشمنان تان حمله کنید، در مقابل حملات آنها از خودتان دفاع کنید، و از قدرت های ویژه تان استفاده کنید. این موضوع یکی از نقاط مثبت بازی است چراکه به این ترتیب قادر خواهید بود سناریو های مختلف را  از زاویه دید های مختلف کاراکتر ها تجربه کنید. حالا که صحبت از زاویه دید شد بد نیست کمی به ویژگی‌ های فنی بازی اشاره کنیم. زاویه دید بازی حالت ایزومتریک دارد و باعث می شود به خوبی به تمام محیط بازی تسلط کامل داشته باشید. نقشه بازی بسیار گسترده است و این باعث می شود مراحل بازی از تنوع بالایی برخوردار باشند. روند بازی سرعت بالایی دارد و مبارزات نفس گیر آن از ابتدا تا انتهای بازی هر گیمری را در جای خود میخکوب می ‌کند. درجه سختی بازی ساختار سه حالتی آسان، متوسط، و دشوار دارد و مناسب برای گیمر ها در تمام سطوح می باشد. از لحاظ بصری فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری پیکسلی و استایل رترو دارد. افزون بر این ویژگی ها، صداگذاری ها نیز تحسین برانگیز هستند و جذابیت های بازی را چند برابر می کنند. Stranger Things 3: The Game توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و تیم اندروید قصد دارد نسخه نهایی و خریداری شده این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!
تغییرات نسخه v1.3.872 :
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج ؛ پوشه ی com.bonusxp.fate را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا کنید.