دانلود OVIVO 1.0 - بازی آرکید خاص و فوق العاده "آویوو" اندروید + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 1070 2018-12-20 12:57:59

OVIVO 1.0 – بازی پازل – فکری سرگرم کننده “آویوو” اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 1.99 دلار تقدیم شما
تست شده با اجرای آفلاین
OVIVO – آویوو یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های پازل – فکری از استودیوی بازیسازی Alexandr Vilassak برای اندروید می باشد که با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است و ما امروز برای اولین بار در ایران قصد معرفی اولین نسخه اش را حضور شما دنبال کنندگان این سبک بازیها داریم. شما با یک بازی هیجان انگیز با مکانیسم غیر معمول روبرو هستید که در آن همه چیز به دو رنگ ساده ی سیاه و سفید تقسیم شده است. این یک بازی استعاری می باشد که در آن توهمات زیادی وجود دارد و پر از پیام های پنهان است. در جهان آویوو سیاه و سفید در هماهنگی کامل با یکدیگر قرار دارند که با همکاری و جایگزینی یکدیگر تعادل را حفظ می کنند. شخصیت اصلی داستان به نام OVO در بین این دو بخش متولد شده است و قابلیت تغییر در بین آنها را دارد. شخصیت داستان از طریق این دنیا و با رفع خطرات و استفاده از نماد ها سفر می کند. این نماد ها به شما کمک خواهند کرد تا داستان این جهان را متوجه شوید و آن را بازتاب دهید، اما نحوه تفسیر آن کاملا به خودتان بستگی دارد! اگر شما هم از طرفداران بازی های پازل و فکری + ارکید هستید و به بازی OVIVO علاقه مند شده اید همین حالا آن را دانلود کرده و نظرتان را در مورد آن با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.
 
OVIVO
 
بازی OVIVO تاکنون ده ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا خریداری شده و توانسته امتیاز کامل 5.0 از 5.0 را کسب نماید. در این بازی در بخش سفید گرانش به سمت پایین و در بخش مشکی گرانش به سمت بالا می باشد که OVO با حفظ جهت خود می تواند بر حسب نیاز خود در بین آنها حرکت کند تا از مسیر خود خارج نشود. همچنین این بازی کاملا هنری بوده و در آن پر از تصاویر پنهان و توهمات نوری می باشد. تقریبا از هیچ کلمه ای در این بازی استفاده نشده و بازی کاملا با تصاویر با شما ارتباط برقرار خواهد کرد که در این میان موسیقی متن آن حس اصلی بازی را به شما منتقل خواهد کرد. شما قادرید ابتدا به تماشای تصاویر و ویدئو گیم پلی بازی بپردازید و سپس در صورت تمایل نسبت به دانلود نسخه کامل و خریداری شده اش به همراه دیتای آن به صورت رایگان از سرور های پر سرعت اندروید اقدام نمایید.
تغییرات نسخه v1.0 :
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی ru.izhard را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.