Queen's Quest: Tower of Darkness (Full) 1.1 - بازی اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 632 2019-09-10 02:30:18

Queen’s Quest: Tower of Darkness (Full) v1.1 – بازی ماجرایی “مأموریت ملکه: برج تاریکی” اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 6.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Queen’s Quest: Tower of Darkness – مأموریت ملکه: برج تاریکی نام اولین بازی از سری بازی های Queen’s Quest از استودیوی خوش نام Artifex Mundi می باشد که در دو نسخه رایگان و پولی با قیمت 6.99 دلار تولید و منتشر شده است و ما قصد داریم تا باری دیگر به عنوان اولین وب سایت ایرانی نسخه خریداری شده و کامل این بازی را برای شما دوست داران بازی های Hidden Object Adventure یا بازی های ماجرایی پازلی اشیای مخفی تدارک ببینیم. همانطور که گفته شد بازی Queen’s Quest: Tower of Darkness قسمت اول از این مجموعه بازی است که قسمت های دیگر آن مثل Queen’s Quest 5: Symphony of Death و یا Queen’s Quest 4: Sacred Truce را نیز می توانید از اندروید به رایگان دریافت نمائید. گفتنی است این بازی ابتدا برای پلتفرم PC از طریق فروشگاه استیم عرضه شده بود و سپس نسخه پورت شده آن تولید شد. داستان و ماجرای این بازی از روی افسانه های قدیمی و یکی از داستان های کتاب معروف Grimms’ fairy tales برداشته شده است. این داستان پر شور و جذاب در مورد یک فرمانروایی قدیمی و باستانی و بسیار شگفت انگیز و اسرارآمیز در زمان های گذشته است. Queen’s Quest: Tower of Darkness داستان زندگی یک پرنسس جوان و زیبا را بازگو می کند که در قصر پادشاهی پدرش زندگی می کند و ده ها خواستگار دارد. او از هیچکدام خوشش نمی آید تا اینکه یک روز یک پرنس جوان به این قلعه آمده و دل ملکه را می رباید. این دو با یکدیگر ازدواج کرده و بعد از سال ها صاحب یک فرزند می شوند. اما به محض تولد فرزندشان، یک جادوگر خبیث و قدرتمند پا به این قلعه گذاشته و با سحر و جادو تقریباً همه افراد پادشاهی را طلسم می کند و فرزند پرنسس و پرنس را می رباید. این جادوگر می گوید که این فرزند برای اوست و تقدیر و آینده این نوزاد در دستان او می باشد!
 
Queen's Quest: Tower of Darkness
 
در بازی Queen’s Quest: Tower of Darkness شما قرار است تا با نفرین جادوگر رو به رو شده و یک ماجرای ترسناک را تجربه کنید. طلسم این جادوگر باعث می شود تا خیلی از انسان های بی گناه از جمله شوهر این پرنسس به سنگ تبدیل شوند. اما جادوی سفید پدربزرگ پرنسس باعث می شود تا جان دخترش از این طلسم در امان بماند. جادوگر بدجنس نوزاد این ملکه را می رباید و به مکانی نامعلوم روانه می شود. حالا این شما هستید و یک ماجراجویی خطرناک برای نجات جان کودک و از بین بردن نفرین این طلسم تا جان پرنس و دیگر انسان های بی گناه را نجات دهید. شما باید در نقش این ملکه جوان به دنبال این جادوگر بروید و ماجرای پشت پرده و داستان زندگی او را دنبال کنید و بفهمید به چه دلیل او چنین کاری کرده است. سفر شما با هیجان و ترس و استرس زیادی همراه خواهد بود. مسیر شما پر از پازل ها و معماهای مختلف می باشد که انجام آن ها به هوش و دقت بالایی نیاز دارد. شما در طول بازی به 30 مکان مختلف سفر می کنید و نزدیک به 40 پازل و بازی فکری را تجربه خواهید کرد. همچنین در بخش های مختلف Queen’s Quest: Tower of Darkness تعداد زیادی آیتم و کالکشن مختلف وجود دارد که می توانید آن ها را جمع آوری و امتیاز خاص به دست بیاورید. نسخه پولی و خریداری شده این بازی زیبا و ماجرایی همینک به صورت تست شده از اندروید قابل دریافت است.
تغییرات نسخه v1.1 :
* برای این نسخه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.artifexmundi.queensquest.gp.full را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.