Alchemy War: Clash of Magic 0.8.11 - جنگ طلسم ها اندروید + مود


بازی اندروید, استراتژیک, 754 2020-01-25 02:45:16

Alchemy War: Clash of Magic v0.8.11 + Mod – بازی استراتژیکی “جنگ طلسم ها” برای اندروید به همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Alchemy War: Clash of Magic – جنگ طلسم ها نام یک بازی استراتژیکی و متفاوت از استودیوی چینی Chessia Games می باشد که به صورت رایگان و با امکان پرداخت درون برنامه ای تولید و منتشر شده است. اندروید به عنوان اولین سایت در بین تمامی سایت های ایرانی این بازی را در دو نسخه معمولی و مود شده تهیه کرده و آخرین آپدیت آن را برای شما عزیزان تدارک دیده است. ماجرا و خط داستانی بازی Alchemy War: Clash of Magic خیلی جالب و نسبتاً متفاوت بوده و با نگرشی کم یاب تر عرضه شده است. اگر از بازی های کلیشه ای که در آن ها در نقش قهرمانان و سلحشوران افسانه ای هستید خسته شدید، این بازی برای شما ساخته شده است! چرا که در Alchemy War: Clash of Magic شما این بار در نقش رهبر یک گروه شیطانی و بد ایفای نقش می کنید! البته داستان بازی هم به نوبه خود جالب بوده و دلایل کافی برای انتخاب تیم شیطانی را به شما می دهد. طبق ماجرای بازی، شما به عنوان ارباب اهریمنی و رئیس چندین نژاد از موجودات افسانه ای، با انسان ها و قهرمانان دیگر صلح کرده و با آن ها مراودات خوبی داشتید و حتی علیه یک دشمن مشترک می جنگیدید! اما بعد از مدتی و طی یک برنامه از پیش تعیین شده، انسان ها به شما خیانت می کنند و نیروهای شما را در دام می اندازند! حالا وقت انتقام است و شما باید این بار در نقش یک ارباب شیطانی نیروهای اهریمنی خود را تربیت کرده و آن ها را برای جنگ با خائنین بفرستید.
 
Alchemy War: Clash of Magic
 
در بازی Alchemy War: Clash of Magic شما می توانید از 6 نژاد مختلف مثل انسان ها، وحشی ها، اُرک ها، مردگان متحرک، هیولاها و موجودات افسانه ای کمک گرفته و یک ارتش منحصر به فرد بسازید. در طرف مقابل نیز دشمنان شما شوالیه های 6 پادشاهی انسان ها هستند که البته بسیار چالش برانگیز و قدرتمند نیز می باشند. شما در دنیایی به نام Alchemy Continent یا قاره ی افسون گری (قاره ی جادوگران) باید در مناطق مختلفی به نبرد با دشمنان پرداخته و در یک بازی مهیج و چالش برانگیز سرگرم شوید! سبک گیم پلی بازی به صورت استراتژیکی – نقش آفرینی است و بازی از نمای بالا دنبال می شود. شما باید درست مثل همه بازی های استراتژیکی از نیروهای مختلف خود در طول مراحل به درستی استفاده کنید و با هدایت تکی یا گروهی نیروها به سمت دشمنان آن ها را برای جنگیدن آماده کنید! اما نباید فقط به صورت جاه طلبانه به سمت دشمنان حمله کنید! باید در مواقع ضروری به دفاع کردن هم بپردازید. بازی Alchemy War: Clash of Magic دارای مدها و بخش های مختلفی است که همگی آن ها به صورت آنلاین و با نیاز به ارتباط اینترنتی قابل اجرا هستند. اگر به بازی های استراتژیکی و نقش آفرینی علاقه دارید و صد البته می خواهید این بار در نقش هیولاها و شیاطین ظاهر شوید، بازی Alchemy War: Clash of Magic پیشنهادی بسیار عالی برای شماست. اندروید این بازی را در دو نسخه معمولی و مود شده به همراه فایل دیتای آن به صورت تست شده برای شما عزیزان آماده دانلود کرده است.
تغییرات نسخه ی v0.8.11 :
* اصلاح برخی از بخش ها
* حذف مجوزهای دسترسی به مکان یابی و سیستم ویبره
* بهینه سازی مهارت ها و توانایی های قهرمانان
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.Chessia.AlchemyWar را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل