Queen's Quest 5: Symphony of Death 1.0 - بازی ماجرایی اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 728 2019-08-10 02:45:06

Queen’s Quest 5: Symphony of Death v1.0 + Mod – بازی ماجرایی “مأموریت ملکه 5” برای اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی و رایگان + نسخه مود (آنلاک شده + Hint های بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Queen’s Quest 5: Symphony of Death – مأموریت ملکه 5: سمفونی مرگ عنوانی جالب و بسیار مهیج از یک بازی ماجرایی دیگر از استودیوی خلاق و محبوب Artifex Mundi می باشد که با داستانی غنی و اسرارآمیز قرار است مهمان دستگاه اندرویدی شما باشد. این بازی درواقع همانطور که مشخص است پنجمین قسمت از سری بازی های Queen’s Quest می باشد و یکی از پرمحتواترین آن ها نیز محسوب می شود. Queen’s Quest 5: Symphony of Death پیش از این برای پلتفرم PC و با قیمت بالای 14.99 دلار عرضه شده بود و سازندگان نسخه موبایلی آن را نیز در یک بازی رایگان و محدود عرضه کردند که امکان خرید نسخه فول آن در خود بازی فراهم شده است. به همین خاطر ما نیز هم نسخه معمولی و هم نسخه مود شده که درواقع نسخه آنلاک شده و Full بازی است را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. قابل ذکر است که اندروید اولین سایت ایرانی منتشر کننده این بازی می باشد. Queen’s Quest 5: Symphony of Death درست مثل اغلب بازی های استودیوی Artifex Mundi در همین سبک، یک بازی ماجرایی بسیار جذاب و محسور کننده است. بازی های انقلابی و پرطرفداری مثل Enigmatis و Grim Legends از جمله بازی های بسیار پرمخاطب این استودیوی بازی سازی هستند. ماجرای بازی Queen’s Quest 5: Symphony of Death درواقع ادامه ای از قسمت های قبلی است. جایی که بعد از شکست دادن ملکه خبیث، شخصیت اصلی داستان که یک کیمیاگر و جادوگر است، باری دیگر به یک ماجرا و نفرین بزرگ دعوت می شود.
 
Queen's Quest 5: Symphony of Death
 
طبق ماجرای بازی Queen’s Quest 5: Symphony of Death، پادشاهی Netherfall درگیر یک نفرین و یک توطئه می شود. کودکان شهر ناپدید شده و در کوچه های شهر زمزمه ترسناکی شنیده می شود. پادشاه رابرت باری دیگر برای این مشکل از شما درخواست کمک کرده است. حالا شما باید در نقش این کیمیاگر که استعداد خاصی در ساخت اکسیرهای طلسم شکن دارد، باید به این شهر سفر کرده و به کمک مردم بشتابید. شخصیت اصلی بازی به جز کیمیاگری تسلط خاصی در کارآگاهی و کشف معماها نیز دارد. بنابراین باید به نقاط مختلف (بیش از 40 مکان جذاب و اسرارآمیز) سفر کرده و معماها و پازل های متعددی را برای کشف حقیقت پنهان حل کنید! در طول بازی 35 پازل مختلف و متفاوت وجود دارند که بعضی از آن ها می توانند حسابی چالش برانگیز باشند. همچنین ده ها شخصیت متفاوت در بازی Queen’s Quest 5: Symphony of Death وجود دارند که دیالوگ ها و رفتارهای آن ها به شما در کشف حقیقت کمک خواهد کرد. به کمک این مردم بروید و کودکان ربوده شده را پیدا کرده و به خانواده هایشان برگردانید. اما آیا این مأموریت یک ماجراجویی نه چندان ساده است؟ یا شما قرار است یکی از پر رمز و رازترین ماجراجویی های زندگی تان را تجربه کنید؟ بازی مأموریت ملکه 5 تنها در چند روز از مرز 5000 دانلود عبور کرد و امتیاز 4.5 از 5.0 را به خود اختصاص داده است. همین حالا می توانید نسخه نهایی این بازی را به صورت معمولی یا مود شده از اندروید به شکل تست شده دریافت کنید.
تغییرات نسخه ی v1.0 :
* انتشار اولین نسخه بازی در گوگل پلی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.artifexmundi.queensquest5.gp.free را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.