دانلود Shadow Wolf Mysteries 3 1.0 - بازی پازل "اسرار گرگ 3" اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1008 2018-04-02 01:30:19

Shadow Wolf Mysteries 3 v1.0 Full – بازی فکری و معمایی اسرار گرگ 3 اندروید همراه دیتا
قیمت 2.99 دلار و امتیاز 5.0 از 5.0 در مارکت بزرگ گوگل
تست شده با اجرای آفلاین

Shadow Wolf Mysteries 3 بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های پازل و فکری از استودیوی بازیسازی Alawar Entertainment برای دستگاه های اندرویدی است که ساعت ها قبل با قیمت 2.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های معمایی معرفی کنیم! بازی به صورت مقابل توسط سازنده معرفی شده است: “شما به عروسی دوستتان در پاریس دعوت شده اید! گرگ به شهر وارد شده تا انتقام خودش را از ورونیکا و نامزدش بگیرد! تنها چند روز به عروسی ورونیکا مانده و شما باید با سرعت او را متوقف سازید! آیا توانایی همچین کاری را دارید یا خیر!؟” هم اکنون شما در نقش یک کارآگاه ماجراجویی خود را برای پرده برداشتن از رازی مخفی آغاز می کنید و هدف خود را جلوگیری از گرگ کینه توز قرار می دهید و می بایست هر طور که شده او را متوقف سازید تا عروسی دوستتان را خراب نکند! اگر دوست دارید یکی از زیباترین بازی های معمایی اندروید را تجربه کنید Shadow Wolf Mysteries 3 را از دست ندهید .

برخی از ویژگی های بازی پازل Shadow Wolf Mysteries 3 اندروید:

  • کاوش خیابان های زرق و برق دار پاریس
  • کاوش در +32 مکان مختلف و متنوع
  • نجات ورونیکا و نامزدش
  • حل پازل برای شکستن نفرین گرگینه !
  • لذت بردن از موسیقی فوق العاده
  • گرافیک اچ دی با صداگذاری هیجان آور

بازی Shadow Wolf Mysteries 3: Cursed Wedding هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 5.0 از 5.0 است و کمتر از 5 فروش داشته و با دانلود و اجرای ان از اولین کاربران جهانی خواهید بود که این بازی زیبا را تجربه می کنید. بازی توسط ما برروی دستگاه اندرویدی LG G3 با اندروید 5 تست شده و به صورت آفلاین اجرا شده است و با خیال راحت می توانید ان را از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

 

دانلود Shadow Wolf Mysteries 3 1.0 - بازی پازل "اسرار گرگ 3" اندروید + دیتا

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Shadow Wolf Mysteries 3 Games :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.alawar.shadowwolfmysteries3.gplay.premium را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.