Yoshiko: Androids Rebellion 1.1.2 - بازی یوشیکو: شورش ربات ها اندروید


بازی اندروید, اکشن, 699 2019-08-08 03:30:08

Yoshiko: Androids Rebellion – یوشیکو: شورش ربات ها عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن است که توسط استودیو بازی سازی UP Entertainment Ltd با قیمت 1.99 دلار برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. این استودیو بازی سازی پیش از این نیز بازی موفق دیگری به نام Rima: The Story Begins – Adventure Game ارائه کرده و کارنامه خوبی دارد. اگر از طرفداران و علاقه مندان بازی های با تم انیمه هستید بدون شک به طرفداران Yoshiko: Androids Rebellion ملحق خواهید شد! کاراکتر های انیمه ای که در واقع همان کامیک های ژاپنی محسوب می شوند امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و به همین خاطر توانسته اند راهشان را به بیشتر صنعت های اینترتیمنت از جمله بازی های موبایلی باز کنند. Yoshiko: Androids Rebellion یک بازی انیمه ای است که با ترکیب المان های بازی های رانر و مسابقه ای توانسته در فاصله ای کوتاه توجه بسیاری از گیمر ها را به خود جلب کند. ماجرا از جایی آغاز می شود که یک جنایتکار شرور به نام Cyber ​​Hitter وارد پایگاه نظامی شهر کیزووهورا می شود و با استفاده از یک تکنولوژی پیشرفته سیستم مرکزی تمام ربات ها را هک می کند و آنها را تحت کنترل خود در می آورد. او قصد دارد با کنترل ربات ها تمام شهر را نابود کند و به مقاصد شوم خودش برسد. از طرف دیگر سه جوان به نام های Yoshiko, Itsuki و Misaki به سرعت متوجه این قضیه می شوند و تصمیم می‌ گیرند جلوی ربات ها را بگیرند. اکنون شما وظیفه دارید به آنها کمک کنید و علاوه بر محافظت از شهر، Cyber ​​Hitter را تنبیه کنید و او را به سزای اعمالش برسانید. گیم پلی این بازی با تمام بازی هایی که قبلاً مشاهده کرده اید تفاوت دارد.
 
Yoshiko Androids Rebellion
 
بازی Yoshiko: Androids Rebellion دارای ۳ حالت است و هر حالت در واقع یک مینی گیم محسوب می شود. به عنوان مثال با انتخاب کاراکتر اول وارد مینی گیم ماشین سواری می شوید، با انتخاب کاراکتر دوم وارد مینی گیم موتور سواری می شوید، و با انتخاب کاراکتر سوم وارد مینی گیم رانر می شوید. مکانیسم گیم پلی در تمام مینی گیم ها یکسان است. در طول بازی موانعی وجود دارند که باید از آنها عبور کنید و آیتم هایی وجود دارند که باید آنها را جمع‌ آوری کنید. تمام مینی گیم ها حالت مرحله ای دارند و با به پایان رساندن هر مرحله می توانید پاداش دریافت کنید و در ادامه با استفاده از این پاداش‌ ها کاراکتر ها را ارتقاء دهید، ماشین ها و یا موتور های جدید خریداری کنید، و همچنین شخصی سازی های مختلفی روی ظاهر کاراکتر ها انجام دهید. به این ترتیب می توانید در حالت های مختلف تجربه جدید داشته باشید و هیچ گاه از بازی کردن خسته نشوید. کنترل ها بسیار ساده و ریسپانسیو هستند و تمام عملکرد های بازی به راحتی از طریق ضربه زدن و اسلاید کردن روی صفحه نمایش و به کارگیری دکمه های مجازی انجام می شوند. از لحاظ جلوه های بصری، فضای گرافیکی بازی زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری افکت ها، محیط بازی، و کاراکتر ها، در حد کیفیت بازی های کنسولی است. افزون بر ویژگی های گرافیکی، صداگذاری ها نیز تحسین برانگیز هستند و جذابیت های بازی را چند برابر می کنند. Yoshiko: Androids Rebellion توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و تیم اندروید تصمیم گرفته است نسخه نهایی و خریداری شده این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید ویدیو معرفی و تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با یک بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!
تغییرات نسخه v1.1.2 :
* اضافه شدن Riku
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.UPEntertainment.YoshikoAR را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.