Surface: Virtual Detective Full 1.0.0 - بازی اشیاء مخفی اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 976 2018-10-31 20:30:31

Surface: Virtual Detective Full – کارآگاه مجازی یک بازی ماجراجویی، اشیاء مخفی و فکری فوق العاده از Big Fish Games برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون شبکه در گوگل پلی عرضه گردیده و به درخواست شما اولین نسخه پرداخت شده و کامل اش به همراه دیتا برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست. با نصب Surface: Virtual Detective Full برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی ماجرایی جالب در سبک پیدا کردن اشیاء مخفی با گرافیک دو بعدی بسیار زیبا با معماهای مختلف برای حل کردن و طراحی عالی صحنه های مختلف را تجربه کنید! داستان بازی از این قرار است که گروهی در یک بازی رایانه ای شرکت می کنند ؛ بعد از مدتی اتفاق بدی برای آن ها می افتد ؛ آواتاری که هر کدام از آن ها برای خود انتخاب کرده بودند، در حال از بین رفتن است و حالا آن ها خودشان عملا وارد دنیای بازی می شوند ؛ شما هر چقدر تلاش کردید که این اتفاق نیفتد، ثمری نداشت ؛ حالا شما باید خودتان هم وارد بازی شده و آن ها را نجات دهید! چه کسی پشت این ماجرای عجیب و غریب است و چرا بازیکنان از دنیای واقعی محو شده اند!؟ آیا یک هکر وارد بازی شده یا اینکه بدافزاری کنترل کل بازی را در دست گرفته است؟! این ها از جمله سوالاتی هستند که با پیشروی در ماموریت های بازی Surface: Virtual Detective Full به پاسخ ان ها دست می یابید. اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای ماجراجویی هستید بدون شک این بازی نظرتان را جلب میکند.
 
Surface: Virtual Detective Full
 
بازی Surface: Virtual Detective Full تا به این لحظه حدود 5 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید اولین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم. شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلود ان از سرورهای پرسرعت سایت بکنید.
تغییرات نسخه ی v1.0.0:
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.bigfishgames.surfacedetectivegoog را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.