دانلود Hamsterdam 1.0 - بازی اکشن - آرکید "همستردام" اندروید + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 580 2019-08-07 02:30:16

Hamsterdam v1.0 – بازی اکشن زیبا “همستردام” اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 1.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Hamsterdam – همستردام یک بازی فوق العاده زیبا و جالب در ژانر اکشن از دسته بازی های آرکید می باشد که به خاطر داشتن چند نوع سبک مختلف یک بازی چندمنظوره محسوب می شود. این بازی توسط استودیوی آمریکایی Muse Games Corp. تولید شده و با قیمت 1.99 دلار برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. قبلاً این بازی برای پلتفرم PC ساخته شده بود و بعد از مدتی سازندگان آن تصمیم گرفتند تا نسخه پورت شده آن را نیز توسعه بدهند. بازی Hamsterdam که نام جالبی دارد، از ترکیب دو کلمه همستر و آمستردام درست شده است و به ماجرای شهری به نام همستردام که ساکنین اصلی آن همسترها و موش های بامزه هستند مربوط می شود. این شهر که ساکنین صلح طلب و آرامی دارد خیلی زود به دست گروهی گنگ از حیوانات خشن و شرور به نام Vermin Gang به آشوب کشیده می شود و رعب و وحشت جای دوستی و صمیمیت را می گیرد! همیشه در اینجور مواقع یک قهرمان وجود دارد که در مقابل این ناهنجاری ها قد علم کرده و به مقابله با آن ها بپردازد! در بازی Hamsterdam نیز به همین صورت است! یک همستر بامزه به نام Pimm که البته در ابتدا خودش نیز قربانی آزار و اذیت های این حیوانات شرور است، قرار است به قهرمان داستان تبدیل شده و این شهر را از دست گروه ورمین نجات دهد! شما در نقش Pimm در ابتدای بازی باید برای جلوگیری از این حیوانات مهارت های رزمی را از یک استاد هنرهای رزمی به نا همسترفو (Hamster-Fu) بیاموزید. بعد از آن و وقتی آماده نبرد و پاکسازی شهر از دشمنان شدید، متوجه می شوید که افراد گروه Vermin دست به جنایت های متعددی زده و حتی استاد شما را نیز می ربایند! حالا تنها امید شهر همستردام به شماست! شما باید در مأموریت های مختلف و مراحل متعدد به سراغ دشمنان رفته و با ضربات دیدنی آن ها را شکست دهید.
 
Hamsterdam
 
بازی Hamsterdam برخلاف اغلب بازی های رزمی مشابه که با دکمه های مجازی انجام می شوند، گیم پلی متفاوتی داشته و به صورت ضربات مشخص شده با تایم بندی های معین انجام می شود. به عبارت ساده تر باید بگوئیم که برای ضربه زدن به دشمنان باید زمانی که روی صفحه آیکون مورد نظر مشخص شد، در زمان دقیق آن دستور مورد نظر را انجام دهید. برای مثال ممکن است یک آیکون با علامت فلش سمت چپ نمایش داده شود و شما برای اینکه بتوانید ضربه دقیق و مناسبی به دشمنان وارد کنید، باید در لحظه مناسب، دستان خود را روی آیکون مورد نظر گذاشته و به سمت نشان داده شده (در این مثال سمت چپ) بکشانید. به همین خاطر است که انجام بازی Hamsterdam به شدت به تمرکز و دقت بالا نیازمند است. اگر بتوانید پشت سر هم و بدون خطا این دستورات را به درستی پیاده سازی کنید می توانید کومبوهای جالب و امتیازی خوبی ثبت کنید. بازی همستردام همچنین دارای بخش های مختلف دیگری نیز است. برای مثال به جز نیروهای معمولی دشمن، شما باید با رئیس های بزرگ آن ها مقابله کنید و از روش های خلاقانه ای برای شکست دادن آن ها استفاده کنید. همستردام گرافیک مناسبی داشته و طراحی های آن کاملاً سه بعدی است. ده ها مرحله هیجان انگیز و چالشی در این بازی طراحی شده اند که می توانید با انجام آن ها یک بازی اکشن و جالب را تجربه کنید. همچنین در بخش شخصی سازی های بازی نیز می توانید با آنلاک کردن آیتم های گوناگون شخصیت بازی را ارتقاء دهید. بازی Hamsterdam فقط در سه روز بیشتر از 100 بار خریداری شد و توانست امتیاز خارق العاده 4.9 از 5.0 را نیز کسب کند. پیشنهاد می کنیم با نگاهی به ویدئوی تریلر بازی، با روند و سبک آن بیشتر آشنا شوید و سپس در صورت تمایل نسخه خریداری شده این بازی را به صورت تست شده و رایگان از اندروید دانلود فرمایید.
تغییرات نسخه ی v1.0 :
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.musegames.game.hamsterdam را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.