دانلود Fast Banana. Get ready to race. 1.2.2 - بازی ماشین های سریع


بازی اندروید, اکشن, 682 2021-04-30 01:30:12

Fast Banana. Get ready to race. v1.2.2 – بازی مسابقه ای جالب “ماشین های سریع” برای اندروید
یک بازی مهیج و رقابتی با ترکیبی از سبک های اکشن و ریسینگ
تست شده با اجرای آنلاین

Fast Banana. Get ready to race – ماشین های سریع: برای رقابت آماده شوید یک بازی مهیج و سرگرم کننده در سبک بازی های مسابقه ای است که با الگوبرداری از عناوین قدیمی مثل Blur ساخته و طراحی شده است. این بازی به وسیله استودیوی قبرسی KEYSTORM HOLDINGS LTD سازنده بازی جالب و سرگرم کننده و اکشن Blast Bots ساخته و منتشر شده است. فارسروی برای اولین بار در میان تمام سایت های ایرانی این بازی جالب و مهیج را تهیه کرده و بعد از بررسی های لازم آن را جهت دانلود به شکل رایگان عرضه نموده است تا شما عزیزان علاقه مند به بازی های سبک ماشین سواری و مسابقه ای را باری دیگر به وجد بیاوریم. Fast Banana. Get ready to race همانطور که گفته شد یک بازی اکشن و مسابقه ای است که مثل بازی های همین سبک از جمله caRRage دو اولویت اصلی در آن وجود دارد. اولین اولویت در این بازی مثل هر بازی مسابقه ای و ماشین سواری دیگری رسیدن به خط پایان به عنوان نفر اول است. این مهم ترین بخش بازی Fast Banana. Get ready to race است و شما باید سعی کنید از دیگر رقبا سریع تر باشید تا بتوانید در جایگاه اول پیروز مسابقات باشید. البته این فقط یک بخش از بازی است که در هر بازی ریسینگ دیگری نیز وجود دارد. اما بخش دیگری که در بازی Fast Banana. Get ready to race وجود دارد، بخشی هیجان انگیز است که سرگرم کننده بودن و مهیج بودن بازی را بسیار افزایش داده است.

 

Fast Banana. Get ready to race

 

بخش دوم Fast Banana. Get ready to race مربوط به رقابت های جنگی در طول مسابقات است! مثل بازی هایی همچون Blur در این بازی نیز در بین مسیر آیتم هایی خاص وجود دارند که می توانید آن ها را جمع آوری کرده و به نفع خود از آن ها در برابر دیگر رقبا استفاده کنید. برخی از مهم ترین این آیتم ها موشک های اتوماتیک، شیلد یا محافظ و آیتم های سرعتی است. در طول بازی شما باید سعی کنید به درستی از این آیتم ها استفاده کنید و با کمک آن ها مانع پیشروی رقبا شوید. از طرف دیگر باید مراقب باشید که رقبای شما نتوانند از آن آیتم ها علیه شما استفاده کنند. در واقع باید گفت که در بازی Fast Banana. Get ready to race نیاز به یک مدیریت و زمان بندی صحیح است. شما باید در زمان درست اقدام به شلیک موشک کنید و یا در زمان ضروری از محافظ یا شیلد استفاده کنید تا شلیک های دشمنان اثری روی شما نداشته باشد. گرافیک بازی فانتزی و طراحی های آن با استایل نئونی ساخته شده اند. با اینکه مدل سازی های بازی سه بعدی هستند و افکت های متعددی در آن به کار رفته اما کلیت گرافیکی آن ساده و مینیمالیستی است. گیم پلی بازی هم از نمای سوم شخص است و شما می توانید با کمک کنترلرهای مجازی در بازی اقدام به حرکت کنید. دریفت کشیدن در بازی بسیار مهم است و امتیازات ویژه ای برای شما به همراه خواهد داشت. شما با کسب پول از رقابت ها می توانید ماشین های بهتر خریده و آن ها را شخصی سازی کنید. به ادعای سازنده، بازی Fast Banana. Get ready to race رقابت های آنلاین مهیجی را در اختیار شما قرار می دهد. در ادامه می توانید این بازی را به صورت تست شده از سرورهای اندروید دانلود کنید. برای آشنایی بیشتر با سبک و سیاق بازی نیز می توانید ویدئوی تریلر آن را مشاهده کنید.

نکات تکمیلی:

  1. بازی Fast Banana. Get ready to race برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.
  2. هیچ نسخه مود شده ای برای این بازی وجود ندارد و به خاطر آنلاین بودن احتمال هک شدن بازی تقریباً صفر است.
  3. با اینکه بازی کاملاً آنلاین می باشد و سازنده مدعی شده که بازیکنان در بازی واقعی هستند، اما در اغلب موارد و در صورتی که بازیکنان واقعی در دسترس نباشند ربات ها جای آن ها را پر می کنند.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.keystorm.top را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.