Mission of Crisis: Restart 0.11.0 - مأموریت بحران: شروع مجدد + مود


بازی اندروید, استراتژیک, 789 2019-08-05 02:45:08

Mission of Crisis: Restart v0.11.0 + Mod – بازی استراتژی مأموریت بحران: شروع مجدد اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Mission of Crisis: Restart – مأموریت بحران: شروع مجدد عنوان یک بازی بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژیک است که توسط استودیو بازی سازی Magicell Studio با قیمت 2.99 دلار برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. اگر از علاقه مندان و طرفداران بازی های مبارزه ای و استراتژیک هستید بدون شک عاشق Mission of Crisis: Restart خواهید شد! این بازی دارای خط داستانی جالبی است که شما را به دنیایی جدید می برد، جایی که قوانین قبلی کره زمین تغییر کرده است. بعد از انجام آزمایشات عجیب و غریبی که انسان ها انجام داده اند سگ ها و گربه ها جهش یافتند و هوش برتری پیدا کردند. اکنون گربه ها و سگ ها کنترل همه چیز را بدست گرفته اند و کاملاً آزادانه عمل می‌ کنند. اما ماجرا در اینجا به پایان نمی رسد، چراکه نزاع و درگیری بین گونه های سگ و گربه همیشه وجود داشته و این موضوع تغییری نکرده است. گربه ها تصمیم می گیرند همه موجودات کره زمین را نابود کنند و به تنها نژاد برتر و نیروی غالب بر کره زمین تبدیل شوند. اما سگ ها که همیشه به انسان ها وفادار بوده اند و دل خوشی هم از گربه ها نداشتند تصمیم می گیرند با گربه ها مقابله کنند و جلوی این اقدام آنها را بگیرند و صلح را دوباره به کره زمین برگردانند. برای اینکار شما باید به عنوان یک فرمانده عملیاتی، کنترل و هدایت گروهی چهار نفره از سگ های قهرمان را به عهده بگیرید و به توطئه گربه ها خاتمه دهید. از لحاظ گیم پلی، Mission of Crisis: Restart به صورت مرحله‌ ای است و شامل مأموریت های مختلف و مبارزات لحظه ای می باشد. مأموریت های مراحل می‌ توانند شامل مأموریت های خرابکارانه، مأموریت های جمع آوری اطلاعات، مأموریت های ترور اعضای مهم گربه ها، و بسیاری مأموریت های دیگر باشند.
 
Mission of Crisis Restart
 
در هر مرحله از بازی Mission of Crisis: Restart با تعداد زیادی از گربه های گشتی و نظامی مواجه می‌ شوید که سعی می کنند جلوی پیشروی شما را بگیرند و شما باید با استفاده از مهارت های استراتژیک و سلاح هایی که در اختیار دارید آن ها را نابود کنید. سرعت و دقت فاکتور های مهمی هستند چراکه زمان انجام مأموریت ها محدود است و دیر عمل کردن و کوچکترین اشتباه می تواند کل مأموریت را به خطر بیاندازد. در ابتدا تیم عملیاتی تان شامل دو کاراکتر است که یکی از آنها سگ مهندس تکنولوژی و دیگری سگ کماندو رزمنده است اما در ادامه با کشتن گربه ها امتیاز و پاداش دریافت می کنید که در ادامه می توانید با استفاده از آنها کاراکتر های جدید آزاد کنید، قابلیت های کاراکتر های فعلی را ارتقاء دهید، و اسلحه های جدید خریداری کنید. روند بازی سرعت خوب و بالایی دارد و مأموریت های چالش برانگیز و مبارزات نفس گیر آن تجربه بی نظیری را به ارمغان خواهند آورد. کنترل ها بسیار آسان و کاملاً ریسپانسیو هستند و تمام عملکرد های بازی به راحتی از طریق ضربه زدن روی صفحه نمایش و بکارگیری دکمه های مجازی انجام می‌ شوند. از لحاظ بصری، فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است، انیمیشن ها و افکت ها جذاب هستند و در طراحی کاراکتر ها و محیط بازی به جزئیات توجه ویژه ای شده است. افزون بر جلوه های بصری، صداگذاری ها نیز تحسین برانگیز هستند و جذابیت های بازی را چند برابر می کنند. Mission of Crisis: Restart یکی از بازی های محبوب و پرطرفدار مارکت اندروید است و تیم اندروید تصمیم گرفته است نسخه نهایی و خریداری شده این بازی را به همراه دیتا و نسخه مود شده آن به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!
تغییرات نسخه v0.11.0 :
* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.magicell.moc2.google را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.