دانلود Emerland Solitaire 1.0.0 – بازی کارتی نبرد با تاریکی آندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1522 2017-12-23 12:56:09

تا به امروز هر بازی ای از کمپانی بازیسازی معروف بیگ فیش گیم را معرفی کرده بودیم به صورت اشیاء پنهان یا همان هیدن آبجکت بود! و اما امروز قصد معرفی جدیدترین عنوان این کمپانی بازی سازی با نام Emerland Solitaire را داریم که بر خلاف بازی های دیگر به صورت کارتی می باشد و شما باید تمام تلاشتان را برای غلبه بر نیروی تاریکی به کار بگیرید. این بازی داستان فردی را روایت می کند که برای یادگیری سحر و جادوی کارت وارد یک مدرسه قدیمی جادوگری شده و به عنوان ناجی دنیا انتخاب می شود! پس از مدتی که مدرسه توسط نیرویی شیطانی مورد تهدید قرار می گیرد و او ناچار است با همه ی موجودات برای شکست تاریکی متحد شود! هم اکنون شما می بایستی که با متحد شدن با پری دریایی، دورف ها و انسان های دیگر یک ماجراجویی شگفت انگیز و فوق العاده زیبا را آغاز کنید و ساعت ها خود را سرگرم کنید!

اگر دوست دارید یک بازی اچ دی خیره کننده در سبک بازی های ماجراجویی را تجربه کنید کمپانی بازیسازی Big Fish Games بازی جدید خود یعنی Emerland Solitaire را به شما پیشنهاد می دهد که می توانید ان را به صورت رایگان از مارکت اندروید دریافت نمایید!

برخی از ویژگی های بازی Emerland Solitaire اندروید :

* شامل بودن بیش از 200 مرحله ی بسیار چالش برانگیز و مهیج

* بودن انواع کارت های رنگی به صورت اچ دی برای انتخاب توسط بازیکن

* پس زمینه های بسیار لذت بخش و واقعی برای نبرد کارتی شما !

* پخش موسیقی هایی دلهره آور و هیجان انگیز در حین بازی برای افازیش هیجان

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده و خارق العاده نسبت به حجم کم خود

بازی Emerland Solitaire هم اکنون در پلی استوری دارای امتیاز 5.0 از 5.0 می باشد که ما امروز در اندروید به عنوان اولین وبسایت ایرانی آن را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد!

 

دانلود Emerland Solitaire - بازی کارتی نبرد با تاریکی آندروید + دیتا

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل Apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را با رمز www.farsroid.com از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.bigfishgames.emerlandgoogfree را در Android/obb مسیر قرار دهید.

– بازی را اجرا کنید.

 

Download Emerland Solitaire Android Apk + Obb - New FREE

 

 

Download Emerland Solitaire Android Apk + Obb - New FREE

 

 




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل