دانلود Medieval Prisoner 1.0 - بازی اکشن "زندانی قرون وسطی" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 652 2019-07-15 02:45:06

Medieval Prisoner v1.0 – بازی جالب و اکشن زندانی قرون وسطی برای اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 2.49 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای کاملاً آفلاین

Medieval Prisoner – زندانی قرون وسطی یک بازی اکشن و تفننی ساده اما بسیار سرگرم کننده است که با قیمت 2.49 دلار توسط استودیوی برزیلی AmbZ Games توسعه داده شده و به صورت انحصاری برای سیستم عامل اندروید انتشار یافته است. اندروید برای اولین بار در بین تمامی سایت های ایرانی این بازی را برای شما عزیزان تهیه و معرفی می کند. همان گونه که از نام بازی پیداست، بازی به دوران قرون وسطی مربوط است. در این بازی شما در نقش یک زندانی از یک گروه آزادی خواه هستید که توسط سربازان دربار امپراطوری دستگیر شده و به زندان انتقال داده شده است. او به محض اینکه فرصت مناسب برای فرار را پیدا می کند از دست سربازان فرار کرده و از آن زندان می گریزد. بعد از آن شما باید کنترل شخصیت اصلی بازی را به دست بگیرید و او را در یک بازی اکشن و سبک فرار (Running) به سمت قلعه متحدینش هدایت کنید. اگرچه سبک و گیم پلی بازی Medieval Prisoner متفاوت و منحصر به فرد است، اما کلیت آن از سری بازی های محبوب و انقلابی وکتور (Vector) الگوبرداری شده است. در این بازی شما باید بدوید، از روی دشمنان و موانع بپرید و حتی با کمک شمشیر و یا دیگر سلاح های خود از فاصله نزدیک یا دور، سربازان دشمن را در سبک بازی های Hack n Slash نابود کنید. بازیکن به صورت خودکار می دود و وظیفه شما کنترل او برای رد شدن از موانع و دشمنان است. در Medieval Prisoner یک نقشه وجود دارد که مراحل آن در 5 بخش کلی تقسیم می شوند. از محل زندان تا قلعه ای که باید به آن برسید روی این نقشه مشخص شده است و مراحل شما در آن قابل انتخاب هستند. با گذراندن هر مرحله، مرحله بعدی در نقشه آنلاک می شود.
 
Medieval Prisoner
 
در طول مراحل همچنین می توانید از نیروهای ویژه و مخصوصی برای مقابله هرچه بهتر علیه دشمن استفاده کنید. همچنین می توانید با جمع آوری سکه و امتیاز در حین انجام بازی، رکورد و امتیاز بهتری از خود به جای بگذارید. سربازان دشمن انواع مختلفی دارند و حتی در بعضی بخش ها از سگ های شکاری نیز برای متوقف کردن شما استفاده می شود! در Medieval Prisoner به مکان های مختلفی مثل جنگل، کوهستان و غار خواهید رفت و با چالش های متعددی دست و پنجه نرم می کنید. تمرکز شما باید این باشد که قبل از تمام شدن سلامتی و متوقف شدن توسط دشمنان به نقطه پایان برسید. به جز دشمنان موانع مختلفی مثل دیوار، تله و پرتگاه نیز در طول مسیر سد راه شما خواهند شد که بی توجهی به آن ها منجر به شکست خوردن شما می شود. این بازی سرگرم کننده با طراحی های خیلی ساده دو بعدی و گرافیک سیاه و سفید تولید شده است که برخلاف ظاهر، جذابیت این بازی را زیاد کرده است. در ادامه می توانید نسخه خریداری شده و کامل این بازی را به صورت تست شده و رایگان از اندروید دریافت کنید. برای اجرای این بازی نیازی به اینترنت و همچنین داشتن دستگاه های قدرتمند نیست.
تغییرات نسخه ی v1.0.2 :
* انتشار اولین نسخه بازی در گوگل پلی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Medieval Prisoner :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.ambz.MedievalPrisoner را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.