دانلود Project RIP Mobile 2.10 - بازی اکشن گرافیکی "پروژه مرگ" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 716 2020-06-25 19:30:25

Project RIP Mobile v2.10 – بازی اکشن جذاب “پروژه مرگ” برای دستگاه های اندروید
یک بازی بسیار هیجان انگیز در سبک اکشن اول شخص با گرافیک کنسولی
تست شده با اجرای آفلاین

Project RIP Mobile – پروژه مرگ که با نام کامل Project RIP Mobile – Free Horror Survival Shooter به انتشار رسیده، عنوان یک بازی زیبا، بسیار گرافیکی و خوش ساخت در سبک اکشن از نوع بازی های اول شخص شوتر (First Person Shooter یا به اختصار FPS) می باشد که به وسیله استودیوی یونانی Storming Tech توسعه داده شده و برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی به عرضه گردیده است. در حالی که بازی های مشابه که حتی ممکن است گرافیک کمتری هم داشته باشند به صورت پولی عرضه می شوند، بازی Project RIP Mobile – Free Horror Survival Shooter یک بازی کاملاً رایگان می باشد. البته این بازی دارای قابلیت پرداخت درون برنامه ای است. اندروید مثل همیشه تصمیم گرفته تا آخرین نسخه یک بازی جالب و سرگرم کننده دیگر را برای شما عزیزان فراهم سازی کند. Project RIP Mobile – Free Horror Survival Shooter حقیقتاً یک بازی بسیار گرافیکی و جذاب می باشد. تلفیق بی نظیر گرافیک پرجزئیات و گیم پلی حرفه ای و داینامیک، این بازی را به یک عنوان کنسولی قابل اجرا روی موبایل های هوشمند تبدیل کرده است! در این بازی که داستانی خیالی دارد، شما به دنیایی سفر می کنید که در آن نه انسان ها، بلکه مردگان و اهریمن هایی ترسناک در آن حکمرانی می کنند. در این دنیا انسان ها منقرض شده و فقط تعداد کمی از آن ها باقی مانده اند که شما نیز یکی از آن ها هستید. انسان هایی که توانسته اند جان سالم به در ببرند، مجبور به ساخت یک پناهگاه زیر زمینی شده اند تا از دست شیاطینی که روی زمین در حال گشت و گذار هستند در امان باشند! اما انسان ها نا امید نمی شوند و یک تیم حرفه ای و شجاع از بین آن ها ایجاد می شود تا با این تهدید بزرگ مقابله کنند. شما در نقش یکی از اعضای این تیم، مأمور شده اید تا به پاکسازی مناطق مختلف بپردازید. اما به خاطر حجم زیاد دشمنان، توانایی های انسان ها برای مقابله با آن ها ناکافی است. به همین خاطر انسان ها دست به ابتکاری جالب زده و از هوش مصنوعی و ربات ها برای موفق شدن در این جنگ استفاده می کنند.

برخی از ویژگی های بازی Project RIP Mobile – Free Horror Survival Shooter اندروید :

  • گرافیک مثال زدنی با جزئیات بسیار زیاد
  • طراحی های حرفه ای سه بعدی و صداگذاری های بسیار واقع گرایانه و جذاب
  • گیم پلی داینامیک و بسیار اکشن از دسته بازی های FPS
  • مکانیزم های جالب و کاربردی در بخش های مختلف
  • وجود انواع هیولاها، مردگان و موجودات شیطانی
  • وجود 20 نوع سلاح گوناگون از دسته های متفاوت
  • امکان استفاده از آیتم های جانبی و نیروهای ویژه
  • وجود 8 شخصیت و قهرمان مختلف با قابلیت های متنوع
  • امکان انتخاب آواتار از بین 34 تصویر گوناگون
  • وجود بیش از 70 نوع دستاورد در طول مراحل بازی
  • سفر به نقاط مختلف و رویارویی با انواع و اقسام چالش ها
  • دارای دو مد متفاوت بازی
  • دارای 5 نوع درجه سختی
  • امکان افزایش یا کاهش گرافیک از بخش تنظیمات
  • موسیقی متن های شنیدنی و مهیج

Project RIP Mobile – Free Horror Survival Shooter یک بازی اکشن سطح بالا برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی قدرتمند می باشد که برای تجربه آن باید دستگاه های تقریباً قدرتمندی داشته باشید. مکانیزم گیم پلی بازی بسیار جالب و هیجان انگیز است و درست مثل بازی های حرفه ای سبک FPS می باشد. شما باید با هدف گیری دقیق و سریع روی دشمنان، قبل از اینکه به سمت شما نزدیک شوند، آن ها را نابود کنید. Project RIP Mobile – Free Horror Survival Shooter به صورت رایگان عرضه شده است و همینک آخرین نسخه رسمی آن به صورت تست شده از اندروید قابل دانلود می باشد.

نکته مهم: این بازی به خاطر گرافیک زیاد، برای اجرا به دستگاه هایی با مشخصات زیر نیازمند است : [برای مطلع شدن از اطلاعات سخت افزاری دستگاه تون میتونید برنامه CPU-Z را از اندروید دانلود و نصب کنید]

پردازنده های ARM64
Android 8.0 یا بالاتر
حداقل 3 گیگابایت حافظه RAM
گرافیک های مورد نیاز آدرنو: Adreno 650/640/630/620/618/616/615/612/610/540/530/512/510/509
گرافیک های مورد نیاز مالی: Mali G77/G76/G52/G51/G72/G71/T880

 

Project RIP Mobile - Free Horror Survival Shooter

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.StormingTech.RIPHorrorSurvivalShooter را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.