دانلود Wonder Blade 1.0.3 - بازی اکشن "شمشیر پیروزی" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 1014 2019-07-01 02:45:22

Wonder Blade v1.0.3 + Mod – بازی اکشن تیغ و شمشیر پیروزی مخصوص اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Wonder Blade – شمشیر پیروزی یک بازی آرکید – اکشن فوق العاده زیبا و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی Hit Box Games مخصوص دستگاه های اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و شما دنبال کنندگان بازیهای جدید را به وجد بیاوریم. بازی واندر بلید با سبک دوست داشتنی Beat ’em Up سر و صدای زیادی به پا کرده است و آمده است تا بهترین بازی این سبک را در تبلت و یا گوشی اندرویدی تان به ارمغان بیاورد. درجه سختی بالای این بازی شما را در یک دنیای متفاوت برای ساعت ها مشغول خواهد کرد و برای پشت سر گذاشتن مرحله ها باید تمام توان تان را به کار بگیرید! پس از ورود به بازی در نقش یک شوالیه یک سری ماموریت ها و مراحل را برای به دست آوردن دل دختر پادشاه پشت سر می گذارید تا با روند کلی بازی آشنا شوید و به اصطلاح بخش آموزشی را پشت سر بگذارید. پس از کشتن شوالیه های پیش رو، یک شوالیه بدذات از راه می رسد و دختر پادشاه را می دزدد و حالا شمایید که ماموریت اصلی تان را برای نجات جان او آغاز می کنید. ده ها ماموریت خاص و منحصر به فرد در بازی وجود دارند که در همان ابتدای بازی محو طراحی رنگارنگ و دوست داشتنیشان می شوید. کنترلرهای دکمه ای و لمسی موجود در صفحه نمایش به شما این امکان را می دهند تا به بهترین شکل ممکن کارکتر اصلی را هدایت کنید. اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن هستید بدون شک Wonder Blade با سبک بیت ام آپ خود نظرتان را جلب میکند و ارزش دانلود را دارد.
برخی از ویژگی های بازی اکشن Wonder Blade اندروید :
بازی Wonder Blade در مدت زمان کم حدود 100+ بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا خریداری شده است و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کند! ما امروز در اندروید اولین نسخه این بازی زیبا را به همراه مود با پول بی نهایت و دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم که در اصل نسخه خریداری شده و کامل است. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده بکنید و در آخر اگر مایل بودید با یک کلیک ان را از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.
تغییرات نسخه ی v1.0.3 :
* انتشار نسخه اول و رسمی بازی در گوگل پلی .
 
Wonder Blade
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.east2west.wonderblade را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.