Speed Legends - Open World Racing & Car Driving 2.0.1 Android


بازی اندروید, مسابقه ای, 1864 2018-04-04 00:01:02

Speed Legends v2.0.1 + Mod – بازی ماشین سواری جالب و محبوب اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Speed Legends – Open World Racing & Car Driving بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماشین سواری و رسینگ برای اندروید است که توسط استودیوی بازیسازی GB Racing به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت گردیده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و مثل همیشه تصمیم بر این شده تا به درخواست شما عزیزان، جدیدترین نسخه اش همزمان با انتشار حضورتان معرفی شود! همانطور که از اسم بازی Speed Legends – Open World Racing & Car Driving مشخص است، در این بازی شما قادرید بر انواع ماشین های رویایی سوار شوید و در محیط شهر به کشیدن ویراژ، زدن دریفت، شرکت در مسابقات و .. مشغول شوید و یکی از بهترین بازیهای ماشین سواری اندروید را تجربه کنید! اتومبیل رانی شما تنها به رانندگی در سطح شهر ختم نمیشود و می توانید در مکان های جالب خاکی با ماشین های آفرود به رانندگی بپردازید!  امکان سفارشی سازی ماشین ها نیز برایتان فراهم گردیده است، به طوری که مطابق میل خود می توانید ماشین تان را رنگ امیزی کنید و یا بخش های مختلف آن را شخصی سازی نمایید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری و رسینگ هستید به هیچ وجه از امتحان Speed Legends نگذرید!

برخی از ویژگی های بازی ماشین سواری اندروید :

  • ماشین سواری در یک نقشه بزرگ
  • رانندگی در شهرها، روستاها، کوه ها، سواحل و همه در یک نقشه گسترده!
  • سفارشی سازی ماشین ها با رینگ ها، کیت بدنه، موتور و غیره
  • طیف گسترده ای از ماشین های افرود، SUV، اسپورت و غیره
  • فیزیک واقعی، دریافت گواهینامه به ازای رانندگی حرفه ای
  • شبیه سازی واقعی صدای موتور ماشین ها
  • انواع حالت های مختلف دوربین با امکان انتخاب توسط شما
  • اجرای کاملا افلاین و بدون نیاز به اینترنت !

بازی Speed Legends – Open World Racing & Car Driving هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.5 از 5.0 بر اساس هزاران رای است و هم اکنون جدیدترین و آخرین نسخه ان به همراه مود و دیتا در اندروید پیش روی شماست! شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.

تغییرات نسخه ی v2.0.1 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف .

 

Speed Legends - Open World Racing & Car Driving

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Speed Legends :

– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.gb.rd را در مسیر Android / obb حافظه داخلی دستگاه قرار دهید.

– بازی را در نهایت اجرا کنید .




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل