Stormhill Mystery: Family Shadows Full 1.07 - بازی ماجراجویی اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 758 2019-06-20 02:45:16

Stormhill Mystery: Family Shadows Full v1.07 – بازی ماجراجویی روح خانوادگی اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه پرداخت شده و کامل بازی تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین
Stormhill Mystery: Family Shadows Full یک بازی پازل – ماجراجویی خاص و سرگرم کننده از Specialbit Studio برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون شبکه 9.99 دلاری در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و با عرضه نسخه کامل و پرداخت شده اش شما دوستداران بازیهای فکری را به وجد بیاوریم! داستان کلی بازی از این قرار است که پدرتان در لابلای داستان هایی که برای تان تعریف کرده، یکی از داستان ها شما را به طرز عجیبی به خودش مجذوب میکند! او تعریف می کرد که یک تاجر با خانواده اش در بهترین شرایط زندگی میکرده اند و هیچ مشکلی نداشته اند و با همسرش از داشتن یک زندگی بی نظیر لذت می برده اند! خدمتکار ان ها یعنی Julianne به خوشبختی شان حسادت می ورزد و تصمیم میگیرد زندگی شان را نابود کند! با کمک یک نیروی لعنت شده همسر تاجر را ناپدید میکند و تاجر تصمیم میگیرد تا بقیه عمرش را به دنبال همسرش بگردد و محبوبش را پیدا کند! پس از مدت ها پدرتان می میرد اما یک نامه برای شما به جای می گذارد و در ان نوشته که داستان محبوبت، داستان خانواده ماست! حالا شما بجای پدرتان یک ماجراجویی فوق العاده را برای آزاد کردن روح مادر اغاز می کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی و فکری هستید بدون شک Stormhill Mystery: Family Shadows Full با مجموعه ای از ویژگی های عالی مثل مکان های مختلف، پازل های خاص، معماهای آسان و سخت و … نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد.
 
Stormhill Mystery: Family Shadows Full
 
بازی Stormhill Mystery: Family Shadows Full تا به امروز صدها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شد و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب کند. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی این بازی زیبا را مشاهده کنید و در آخر اگر مایل بودید با یک کلیک ان را از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید و برای روزها مشغول باشید.
تغییرات نسخه v1.07 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.specialbit.lurking.android.full را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.