دانلود Adventures of Mana 1.1.0 - بازی نقش آفرینی "ماجراجویی های مانا" اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 939 2019-07-16 01:45:07

Adventures of Mana v1.1.0 – بازی نقش محور و داستانی ماجراجویی های مانا مخصوص اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 13.99 دلار + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Adventures of Mana – ماجراجویی های مانا نام یکی دیگر از بازی های پرمخاطب کمپانی معروف SQUARE ENIX Co.,Ltd. از دنیای بازی های FINAL FANTASY می باشد که با قیمت زیاد 13.99 دلار در گوگل پلی به انتشار رسیده است. ما آخرین آپدیت نسخه خریداری شده این بازی را تهیه و برای شما دوست داران بازی های ماجرایی و نقش آفرینی آماده کرده ایم. باور کردنش سخت است اما این شرکت بازی سازی ژاپنی تا کنون نزدیک به 20 عنوان از سری بازی های FINAL FANTASY را فقط برای سیستم عامل اندروید منتشر کرده است که چندین مورد از بهترین آن ها را می توانید از اندروید به راحتی دانلود کنید. به جز این بازی ها، چندین بازی دیگر از جمله همین بازی یعنی Adventures of Mana نیز به نوعی زیرمجموعه های سری اصلی فاینال فانتزی محسوب می شوند. درواقع خود سری Mana نیز که شامل چند بازی مختلف می شود، یکی از سه اسپین آف اصلی فاینال فانتزی است. این فرانچایز، یکی از موفق ترین مجموعه های تولید شده در بین تمام بازی های ویدئویی است و شرکت SQUARE ENIX بخش اعظمی از موفقیت هایش را مدیون این سری از بازی ها است. اگر با سری بازی های فاینال فانتزی و شخصیت های آن آشنا باشید، حتماً ماجراجویی های جالب و افسانه ای آن ها را می شناسید. در بازی Adventures of Mana به سراغ ماجرای درخت Mana می رویم. درختی افسانه ای که در خیلی از قسمت های سری بازی های فاینال فانتزی نقشی حیاتی داشته است. این درخت یک منبع انرژی بسیار قدرتمند و ماورائی دارد. طبق داستان بازی، ارباب تاریکی یعنی Dark Lord of Glaive به دنبال تسخیر این درخت و استفاده از قدرت آن برای سلطه بر دنیا است.
 
Adventures of Mana
 
در بازی Adventures of Mana شما در نقش یک گلادیاتور هستید که در پادشاهی ارباب تاریکی زندانی شده و برای سرگرم کردن او، باید با موجودات و هیولاهای مخوف مبارزه کند. اما یک روز به خاطر یک شورش نه چندان موفق، شما در نقش این قهرمان پا به فرار گذاشته و برای انتقام گرفتن و متوقف کردن این پادشاه خبیث آماده می شوید. وظیفه شما این است که قبل از رسیدن Dark Lord به درخت Mana جلوی او را بگیرید. برای این کار باید مراحل متعدد و مأموریت های زیادی را پشت سر بگذارید. درطول بازی Adventures of Mana با شخصیت های مثبت و منفی زیادی رو به رو می شوید. سیستم و مکانیزم نبردهای بازی به شکل مناسبی طراحی شده است و شما می توانید آزادانه از این سیستم مبارزه ای استفاده کرده و به سبک مخصوص خودتان با دشمنان مبارزه کنید. در بخش سلاح ها می توانید از بین 6 دسته مختلف سلاح های گوناگونی را خریداری و آنلاک کنید. در کنار این مسائل، شما قادر هستید تا از نیروهای جادویی نیز برای حمله به رقبا و یا درمان خودتان استفاده کنید. بازی Adventures of Mana یک بازی نقش آفرینی تکامل یافته و بسیار پیشرفته است و جای تعجبی ندارد که چرا قیمت زیادی برای آن در نظر گرفته شده است. با بیش از 10 هزار دانلود در گوگل پلی، بازی ماجراجویی های مانا امتیاز 4.0 از 5.0 را به خود اختصاص داده است. در ادامه می توانید به صورت رایگان آخرین آپدیت نسخه خریداری شده این بازی را به شکل تست شده در دو نسخه معمولی و مود به همراه فایل دیتا از اندروید دریافت نمائید.
تغییرات نسخه ی v1.1.0 :
* برطرف سازی باگ های جزئی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Adventures of Mana  :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.square_enix.adventures را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.