Hassle 1977, Part 1: Union 1.732 - بازی اکشن نبرد 1977 + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 1052 2021-03-21 23:00:57

آپدیت 2 فروردین : بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Hassle 1977, Part 1: Union v1.732 – بازی اکشن و مهیج “نبرد 1997 – قسمت 1” برای اندروید
یک بازی اکشن فوق العاده و دوست داشتنی
تست شده با اجرای آنلاین

Hassle 1977, Part 1: Union – نبرد 1977 – قسمت اول: اتحاد نام یک بازی فوق العاده مهیج و به شدت رقابتی و اولین قسمت از یک مجموعه بازی اکشن می باشد که به وسیله استودیوی Limkernel Gamedev Gang کشور استونی تولید و به صورت رایگان برای دیوایس های اندرویدی به انتشار رسیده است. اندروید به محض انتشار این بازی در گوگل پلی آن را تهیه و برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی آن را برای دانلود به شکل رایگان منتشر کرده است. بازی نبرد 1977 همانطور که احتمالاً می توانید از نامش پی ببرید، به یک بازی اکشن که داستان آن در سال 1977 میلادی رخ می دهد مربوط می شود. اما اینکه داستان بازی برای چندین دهه پیش است ربطی به ماهیت کلی آن ندارد و برعکس آن چیزی که انتظارش را دارید، در بازی Hassle 1977, Part 1: Union نبردهای مدرن و عجیبی در حال وقوع است. این بازی خط داستانی خیلی خاصی ندارد و طبق گفته های سازندگان و اینطور که پیداست این عنوان مقدمه مخصوصی هم ندارد. اما به هر حال چیزی که از سازندگان بازی نقل شده یک داستان کلی از این بازی را بیان می کند. طبق ماجرای بازی که در یک کشور خاص (احتمالاً ایالات متحده آمریکا) رخ می دهد، در سال 1977 یک بی نظمی و آشوب آغاز می شود. دولت برای حفظ امنیت اطلاعات محرمانه خود، سرورهای اطلاعاتی خود را به وسیله هلیکوپتر از یک منطقه جا به جا کرده و به منطقه ای دیگر انتقال می دهد. اما در حین این انتقال بنابر اتافاقات عجیب و احتمالاً حمله به این هلیکوپترها، این سرورها به سمت زمین سقوط کرده و در شهری به نام Baltic City فرود می آیند. حالا این شهر به یک میدان نبرد بزرگ تبدیل می شود و گروه های مزدور و شورشیان مختلف به این منطقه هجوم می آورند تا زودتر از دیگران این سرورها را پیدا کرده و اطلاعات آن را به نفع خود مصادره کنند!

 

Hassle 1977, Part 1: Union

 

در بازی Hassle 1977, Part 1: Union شما در نقش عضو ارشد یکی از همین گروه ها هستید که به این شهر می آید تا از غافله عقب نماند! به خاطر شرایط جنگی و نبردهای سنگین، این شهر خالی از سکنه شده و به میدان نبرد گروه های متفاوت با یکدیگر تبدیل می شود. هنوز کسی از محل دقیق این سرورها خبر ندارد اما همه تیم هایی که به این شهر آمده اند در حال جستجو برای پیدا کردن آن ها می باشند که البته در این جستجو با گروه های دیگر رو به رو شده و به مبارزه با آن ها می پردازند. شما هم باید مثل بقیه همین کار را کنید و سعی کنید با گشتن در شهر و پیدا کردن آیتم های کاربردی، مسیر خود را برای رسیدن به این اطلاعات هموار کنید. هر مرحله از بازی یک رقابت 18 نفره آنلاین است. اطلاعات این سرورها در نقاط مختلفی پخش شده است. هر کسی که بتواند بیشترین و مهم ترین این اطلاعات را جمع آوری کند بعد از پایان زمان قانونی هر رقابت برنده می شود. در طول بازی Hassle 1977, Part 1: Union می توانید به صورت پیاده و یا سوار بر ماشین ها به نقاط مختلف شهر بروید و با کمک سلاح های گوناگون از دشمنان استقابل کنید! نمای بازی از بالا و شبیه به عناوین استراتژیکی و نقش آفرینی است. المان های زیادی در این بازی وجود دارند که آن را شبیه به بازی های سبک بقا و رویال بتل کرده اند. از جمله ویژگی های ستودنی این بازی، گرافیک خوب با طراحی های منحصر به فرد آن است. تخریب پذیری ها در این بازی بسیار عالی طراحی شده اند و جزئیات بالای گرافیکی، نبردهای جذاب و اکشنی برای شما به ارمغان می آورد. این بازی قرار است در چند قسمت تولید و منتشر شود. در این مطلب از سایت اندروید می توانید اولین قسمت Hassle 1977, Part 1: Union را برای اولین بار در ایران دانلود کنید و یک ماجراجویی اکشن و جذاب را دنبال کنید. همچنین برای اینکه بیشتر با کلیت بازی آشنا شوید می توانید ویدئوی تریلر معرفی آن را مشاهده کنید.

نکات تکمیلی:

1 – بازی اینترنتی و آنلاین است
2 – بازی فقط برروی دستگاه های با پردازنده 64 بیتی نصب می شود
3 – در نسخه مود بازی اسلحه شما حتی اگر بیش از حد نیز گرم شود، قابل شلیک خواهد بود!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.limkernel.hassle1977 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل