دانلود Transformers Rescue Bots: Hero 2.0 - بازی ربات های تبدیل شونده اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 1568 2019-09-29 03:45:29

Transformers Rescue Bots: Hero v2.0 + Mod – بازی اکشن ربات های نجات دهنده اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
بازی آفلاین است
Transformers Rescue Bots: Hero به فارسی “گروه نجات روبات های تبدیل شونده” بازی محبوب و هیجان انگیز در سبک بازیهای اکشن – ماجراجویی برای اندروید است که توسط استودیوی بازیسازی Budge Studios به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و تا به این لحظه بیش از پنج میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و امروز به درخواست شما عزیزان قصد معرفی آخرین نسخه ان را داریم! هر کجا آتشفشان، زلزله، آتش سوزی، بهمن و هر فاجعه دیگری هست و مردن به کمک نیاز دارند میتوانید روی کمک گروه نجات روبات های تبدیل شونده حساب کنید! کنترل تیم روبات های نجات را در دست بگیرید و مردمان شهر “صخره گریفین” را از بلایای طبیعی و روبات های شیطان صفت دکتر موروکو نجات دهید! با انجام موفقیت آمیز هر ماموریت یک نشان افتخار نیز دریافت خواهید کرد، گروه نجات روبات های تبدیل شونده آمده تا نگذارد آسیبی به مردم برسد! امکان کنترل 4 روبات نجات که عبارتند از هات ویو (روبات آتشی)، چیس (روبات پلیس)، بلیدز (روبات هلی کوپتری) و بولدر (روبات ساخت و سازی) بر عهده شماست و اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و نبرد ربات ها هستید بدون شک مجذوب ساخت و گیم پلی اعتیاداور Transformers Rescue Bots: Hero خواهید شد!
 
Transformers Rescue Bots: Hero Android Games
 
بازی Transformers Rescue Bots: Hero هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است که امروز در اندروید ان را به همراه مود و دیتا حضور شما دوستداران بازیهای اکشن اندروید معرفی نموده ایم! بازی 5 حالت مختلف را شامل می شوند که عبارتند از : آتشفشان، در این ماموریت باید آتش ناشی از مواد مذاب را خاموش کرده و مردمان شهر را نجات دهید ؛ زلزله، در این ماموریت باید شهر “صخره گریفین” را بعد از زلزله ای بزرگ به شکل اولش باز گردانید ؛ بهمن، در این ماموریت باید برف های ریزش کرده را پاک کرده و کسانی که در برف ها گیر کرده اند را نجات دهید ؛ آتش سوزی، در این ماموریت باید آتش سوزی در جنگل را خاموش کنید. این آتش با تمام سرعت پیش می آید و موربات ها، که در این ماموریت باید روبات های شیطان صفت یا همان موربات های مهاجم را به دام انداخته و بگیرید! شما می توانید ابتدا تصاویری از بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل به صورت رایگان اقدام به دانلود بازی نمایید.
تغییرات نسخه ی v2.0 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی  :
– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.budgestudios.TransformersRescueBotsHeroAdventures را در مسیر Android / obb قرار دهید.
– بازی را در نهایت اجرا کنید .