دانلود Android Memory Toolbox 2.0 – جعبه ابزار بهینه ساز حافظه اندروید


نرم افزار اندروید, ابزار اندروید, 1022 2017-12-25 00:49:06

Android Memory Toolbox نرم افزاری کم حجم و کاربردی در زمینه ی بهینه سازی و بهبود عملکرد حافظه در دستگاه های با سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی اسمارت فون خود می توانید مدیریت و نظارتی کامل و همه جانبه را برروی حافظه ی خود داشته باشید و گامی اساسی در زمینه ی بهینه کردن موبایلتان بردارید. با داشتن این نرم افزار می توانید به آسانی حافظه را برای برنامه های موجود تقویت کنید، کش و تاریخچه ی مرورگر و دیگر برنامه ها را پاک کنید، حافظه را آنالیز کنید و حتی از قابلیت های تسک منیجر برنامه استفاده ی کامل را ببرید. اگر برای انجام کارهای مختلف و بهینه ساز گوشیتان نرم افزارهای مختلف تسک منیجر، کاچ کلینر و غیره را نصب کرده اید، همین الان آن ها را پاک کنید و جعبه ابزار قدرتمند فوق را نصب کنید و همه ی آن ها را به صورت یکجا در یک نرم افزار ساده و کاربردی داشته باشید. اگر باتری گوشیتان سریع خالی می شود، اگر با باز کردن برنامه ها سرعت گوشیتان پایین می آید این برنامه را امتحان کنید و به آسانی یک موبایل اندرویدی کاملا بهینه شده را در دست بگیرید!

وقتی شما نیاز دارید که یک بازی با کیفیت را در گوشی خود اجرا کنید و نیاز به حافظه بیشتری دارید، تنها با یک کلید بروی Memory Booster می توانید نرم افزارهایی که حافظه را کرده اند را از بین ببرید. آیا کش مرورگر شما زیاد شده است و سرعت مرورگر پایین آمده !؟ پس هرچه سریعتر این برنامه را دانلود و با ابزار Cache Cleaners کش مرورگر خود را پاک کنید!

برخی از قابلیت ها و امکانات برنامه Android Memory Toolbox اندروید :

* بهینه سازی مموری تنها با یک کلیک (1Click Memory Booster)

* مدیر وظیفه برای بستن برنامه های مختلف و افزایش حافظه رم

* دارا بودن یک Cleaner قدرتمند برای پاسکازی بخش های مختلف

* نمایش تمام جزئیات وظایف در حال اجرا برای مشاهده و آنالیز توسط کاربر

* پاک کردن تاریخچه ی یوتیوب، مرورگرها، جست و جوهای مختلف، نقشه های گوگل

* دارا بودن ویجت هایی برای دسترسی سریع به قسمت های مختلف برنامه از جمله مموری بوستر

* دارا بودن یک محیط کاربری کاملا ساده و بدور از هرگونه ابهام

اپلیکیشن قدرتمند Android Memory Toolbox هم اکنون در پلی استوری با قیمت 4.99 دلار به فروش می رود و دارای امتیاز 4.5 از 5.0 می باشد که ما امروز در اندروید جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان در اختیار شما کاربران همیشگی قرار می دهیم و امیدواریم مورد استفاده ی شما قرار بگیرد.

تغییرات نسخه ی v2.0 :

* اضافه شدن پشتیبانی از اندروید M

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود Android Memory Toolbox - جعبه ابزار بهینه ساز حافظه اندروید