Wheels of Aurelia 1.0 - بازی ماجراجویی - مسابقه ای "چرخ های آئرولیا" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 964 2018-09-20 19:30:37

Wheels of Aurelia – چرخ های آئرولیا یک بازی ماجراجویی – مسابقه ای خاص و محبوب از استودیوی Santa Ragione s.r.l برای اندروید است که با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر شما دوستداران بازیهای خاص را به وجد بیاوریم! بازی Wheels of Aurelia روایتی جالب از ایتالیای دهه 70 میلادی را به تصویر می کشد ؛ ایتالیا در دهه 70 میلادی مکانی نا آرام و پر از خطرات ریز و درشت بود ؛ تروریسم، آدم ربایی، نا آرامی های سیاسی و غیره این کشور را به مکانی مورد علاقه برای خلافکاران تبدیل کرده بود ؛ شما می توانید به انتخاب خودتان روند را مطابق سلیقه تان طی کنید ؛ برای مثال می توانید به تعقیب اتومبیل ها بپردازید و یا در مسابقات غیرقانونی درون شهری شرکت کرده و کسب درآمد کنید! تمرکز ویژه بازی Wheels of Aurelia بر روی پایان های متفاوت است! هر یک از شیوه های بازی کردن شما 15 دقیقه زمان می برد تا بازی را به پایان برسانید، در کنار این موضوع، شما می توانید به 16 شیوه گوناگون بازی را به کمک شخصیت اصلی تکمیل بکنید! اگر به دنبال یک بازی زیبا برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک Wheels of Aurelia نظرتان را جلب میکند.
 
Wheels of Aurelia
 
بازی Wheels of Aurelia تا به امروز ده ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی خریداری شده و توانسته امتیاز کامل 5.0 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید نسخه خریداری شده و کامل اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم! شما می توانید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.
تغییرات نسخه ی V1.0.0 :
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.santaragione.woa را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.