دانلود Phantom Signal 1.0.9 - بازی استراتژی خاص "سیگنالِ فانتوم" اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 1100 2018-05-29 19:36:49

Phantom Signal – سیگنالِ فانتوم بازی جدید، خاص و سرگرم کننده ی استراتژیک، با طراحی و ساخت بی نظیر از استودیوی Veslo Games برای اندروید است که با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کرده ایم و پیش روی شماست! داستان کلی بازی Phantom Signal را اینگونه از زبان توسعه دهنده بیان می کنیم: “یک کشتی فضایی به دلیل دخالت غیرمعمول در فضا توسط دشمن ناشناخته مورد حمله قرار میگیرد! برای جلوگیری از این تهدید و رسیدن به منبع سیگنال، کنترل فرمان فضاپیما فعال سازنده صنعتی به شما سپرده می شود. وظایف شما شامل ساخت یک شبکه انرژی، تهیه منابع، ارتقاء فضاپیما و از بین بردن دشمنان است. هر نوع دشمن دارای ویژگی های خاص خودش است، آنها دارای نقاط قوت و ضعف خود هستند! شما در بازی با مأموریت هایی روبه رو می شوید که نیاز به رویکرد استراتژیک برای ساخت و دفاع از پایگاه شما دارند.” اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژیک هستید و به دنبال یک بازی متفاوت در این سبک هستید بدون شک Phantom Signal نظرتان را جلب میکند!
 
Phantom Signal
 
بازی Phantom Signal تا به این لحظه که اندروید در حال معرفی آن است، هیچ فروشی نداشته و با دانلود ان از اولین کاربران جهانی هستید که تجربه اش می کنید! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی این بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید نسخه خریداری شده و کامل اش را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید. در اخر اینکه، بازی توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده است.
تغییرات نسخه ی V1.0.9 :
* اضافه شدن Portuguese (Brazil) language .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– اول فایل نصبی را نصب کنید.
– دوم فایل دیتا را از حالت فشرده خارج و پوشه com.VesloGames.PhantomSignal را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– در اخر بازی را اجرا کنید.