Death Move: Zombie Survival 0.1.31 - بازی اکشن حرکت مرگ + مود


بازی اندروید, اکشن, 619 2020-01-18 02:45:20

Death Move: Zombie Survival v0.1.31 + Mod – بازی اکشن و تاکتیکال “حرکت مرگ” برای اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Death Move: Zombie Survival – حرکت مرگ: فرار از دست زامبی ها عنوانی بسیار مهیج و چالش برانگیز در سبک اکشن و استراتژیک است که به وسیله استودیوی لهستانی MINDSENSE GAMES به شکل کاملاً رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای منتشر شده و در دسترس کاربران اندرویدی سراسر دنیا قرار گرفته است. اندروید همزمان با انتشار این بازی در گوگل پلی، آن را تهیه و برای اولین بار در ایران خدمت شما دوستان عزیز معرفی می کند. بازی حرکت مرگ یک عنوان کاملاً تاکتیکی است که در سبک پازل نوبتی یا Turn-based Puzzle طراحی شده است. در این بازی شما در دنیایی پسا آینده ای حضور دارید. دنیایی که مدت هاست توسط زامبی ها به آخرالزمان تبدیل شده است. در بازی Death Move: Zombie Survival شما در نقش یک جنگجوی خاص که یک مرد مرموز است می باشید. او که یکی از معدود بازماندگان انسان ها می باشد، تصمیم می گیرد تا برای کشف یک موقعیت بهتر و رهایی از این وضعیت دست به کار شده و به سراغ نابود کردن زامبی ها برود. برای بقا در این دنیای خشن کار سختی در پیش رو خواهید داشت. این بازی به شکل یک بازی استراتژیکی و تاکتیکی نوبتی است. این یعنی شما یک حرکت انجام داده و سپس منتظر حرکت دشمنان (زامبی ها) خواهید بود. باید گفت که این بازی به شدت به تمرکز و تصمیم گیری های صحیح نیاز دارد. اگر با دقت بالا این کار را نکنید خیلی زود حرکات شما منجر به کشته شدن شخصیت اصلی بازی خواهد شد. طراحی های بازی بسیار حرفه ای و تاکتیکال می باشد. شما مجبور هستید انتخاب های درست داشته باشید؛ در غیر این صورت قادر به فرار و یا نابود کردن زامبی ها نخواهید بود.
 
Death Move: Zombie Survival
 
در بازی Death Move: Zombie Survival درست مثل یک رقابت نفس گیر شطرنج نه تنها حرکت فعلی، بلکه باید برای حرکات بعدی نیز تصمیم گیری کنید! می توانید طوری قدم بردارید که زامبی ها متوجه حضور شما نشوند و شما از پشت آن ها سر در بیاورید و آن ها را بدون ایجاد سر و صدا نابود کنید. اگر هم مایل به این کار نبودید می توانید در سکوت سعی کنید راه فرار را پیدا کنید. هر مرحله مکانیزم مخصوص به خود را دارد و آیتم های متعددی در هر مرحله وجود دارند که می توانید به خوبی از آن ها استفاده کنید. برای مثال در هر مرحله تعدادی جعبه وجود دارد که می توانید پشت آن ها پنهان شوید. Death Move: Zombie Survival دارای بیشتر از 80 مرحله چالش برانگیز می باشد. با عبور صحیح از چالش ها و موانع در هر مرحله می توانید آیتم های خاصی را آنلاک کرده و آن ها را از بخش فروشگاه خریداری کنید. شما همچنین می توانید شخصیت اصلی بازی را با لوازمی جالب شخصی سازی کنید. سبک و سیاق طراحی های بازی و تم آن از روی عناوین نوآر الگوبرداری شده است و تقریباً همه بازی با رنگ خاکستری و اتمسفری تاریک پوشانده شده است. بازی جذاب و سرگرم کننده و صدالبته چالش برانگیز و خاص Death Move: Zombie Survival را می توانید همینک به صورت تست شده و رایگان به همراه نسخه مود شده اش از اندروید دریافت کنید و یک ماجراجویی منحصر به فرد و اکشن را دنبال کنید.
توجه : بازی فقط برروی دستگاه های ARM64 نصب می شود.
تغییرات نسخه ی v0.1.31 :
* اضافه شدن زامبی های جدید + بهینه سازیهای مختلف
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.mindsensegames.deathmove را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.