دانلود Original Journey 1.0.0 - بازی اکشن متفاوت "سفر اصلی" اندروید + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 914 2018-04-12 21:58:17

Original Journey بازی جدید، هیجان انگیز و متفاوت در سبک بازیهای اکشن و تیراندازی از استودیوی بازیسازی ZPLAY Games برای اندروید است که چند دقیقه پیش با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان کلی بازی در مورد نابودی دنیای Ato-Ma هاست که شما در نقش کارکتر اصلی برای جلوگیری از این کار سفری مهیج را اغاز می کنید، سفری که در ان باید ده ها دشمن مختلف را از بین ببرید و ده ها ماموریت منحصر به فرد را پشت سر بگذارید! برای رسیدن به هدف خود که جلوگیری از نابودی سرزمین تان است باید سفرتان را برای پیدا کردن سنگی باستانی که نجات دهنده شماست اغاز کنید! ده ها سلاح مختلف با امکان ارتقا در دسترس شما قرار می گیرد که می توانید از ان ها در مقابل هیولاها استفاده کرده و یکی پس از دیگری از بین ببریدشان! سفر شما در انواع مکان ها و محیط های مختلف با طراحی و ساخت فوق العاده صورت می پذیرد، مکان هایی که به هیچ وجه حس تکراری بودن را به شما القا نمی کنند! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای اکشن و تفنگی دو بعدی هستید بدون شک Original Journey از همه نظر، نظرتان را جلب میکند!

 

Original Journey

 

بازی Original Journey تا به این لحظه که ما همزمان با انتشار ان را حضورتان معرفی کرده ایم هیچ فروشی نداشته و با دانلود ان از اندروید، از اولین کاربران جهانی خواهید بود که تجربه اش می کنید! اگر دوست دارید یکی از متفاوت ترین بازیهای اکشن با سخت فوق العاده را تجربه کنید بدون شک Original Journey نظرتان را جلب میکند، نسخه خریداری شده، کامل و تست شده ان را به همراه دیتا از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید.

تغییرات نسخه ی V1.0.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی – معرفی و عرضه برای اولین بار در ایران .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتای بازی را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.zplay.journey را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.