دانلود Daredevil Rider FULL 1.0.4 – بازی موتور سواری جذاب اندروید !


بازی اندروید, مسابقه ای, 1162 2017-12-27 09:14:09

Daredevil Rider FULL بازی جدید و زیبا در سبک بازی های موتورسواری و هیجان انگیز برای سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدیتان، بر یک موتور سوار شوید و با عبور از موانع مختلف و بسیار چالش برانگیز به جمع آوری امتیاز پرداخته و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید! شما باید با نهایت سرعت برانید و با انجام حرکات آکروباتیک سکه های موجود در هوا را از آن خود کنید و نهایت تلاشتان را برای رسیدن به مراحل نهایی به کار بگیرید. انواع مانع های مختلف از جمله کامیون، اتومبیل، هواپیما، هلیکوپتر و برخی دیگر از اشیاء متعدد در مسیر شما وجود دارند که باید با آخرین سرعت از روی آن ها بپرید و به سلامت از آن ها عبور کنید تا به مرحله ی بعدی راه یابید!

شما می بایستی که با دکمه های مجازی موجود در صفحه ی نمایش که برای کنترل موتور تعبیه شده اند با نهایت دقت به گونه ای موتور را فرود بیاورید که به راننده آسیب وارد نشود و این جاست که مقداری پول از آن شما خواهد شد و به مرحله ی بعدی می روید!

برخی از ویژگی های بازی Daredevil Rider FULL اندروید :

* شامل بودن 80 مرحله ی شگفت انگیز در 3 دنیای مختلف

* دارا بودن گرافیک سه بعدی (3D) و بسیار مطلوب نسبت به حجم کم

* نمایش میزان سرعت حرکت شما در صفحه با یک کیلومتر !

* امکان انجام حرکات اکروباتیک مختلف توسط بازیکن

* رقابت با دوستان در فیسبوک با به اشتراک گذاری امتیازات و دعوت کاربران جدید به بازی

بازی موتورسواری Daredevil Rider FULL هم اکنون در پلی استوری با قیمت 1.34 دلار به فروش می رود و دارای امتیاز 5.0 از 5.0 می باشد که ما در اندروید آن را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و می توانید با یک کلیک آن ها را دریافت نمایید..

 

دانلود Daredevil Rider FULL - بازی موتور سواری جذاب اندروید !