دانلود Escape! Drone 1.1 - بازی فکری و پازل جالب "فرار" اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1053 2018-03-14 11:00:32

Escape! Drone v1.1 – بازی پازل سرگرم کننده و جالب فرار مخصوص اندروید همراه دیتا
قیمت 3.99 دلار و امتیاز کامل 5 از 5 – نسخه کامل بازی تقدیم شما
تست شده با اجرای آفلاین

Escape! Drone بازی جدید، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای پازل و فکری از استودیوی بازیسازی ASquare Games برای اندروید است که با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان کلی بازی Escape! Drone اینگونه توسط توسعه دهنده اش بیان شده است: “پدر در خطر است… پدر به دنبال پسرش میگردید اما در این راه با یک هواپیمای بدون سرنشین مواجه میشوید که او را به مکانی ناشناخته می برد! چگونه او می توانید به عقب بازگردد؟!” هم اکنون شما به عنوان یک بازیکن می بایست به او کمک کنید تا بتواند علاوه بر نجات جان خود، پسرش را پیدا کند! در این راه با طیف گسترده ای از معماها و چالش های مختلف روبرو میشوید که برای پشت سر گذاشتن ان ها می بایست از فکرتان بهره ببرید! چهار فصل مختلف در Escape! Drone انتظار شما را می کشند! ماجراجویی شما در انواع مکان های مختلف صورت می پذیرد و برای رسیدن به هدف باید همه پازل های پیش روی خود را حل کنید. اگر از علاقه مندان و طرفداران بازیهای “Escape room” هستید بدون شک Escape! Drone با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد!

 

Escape! Drone

 

بازی Escape! Drone تا به این لحظه که ما در حال معرفی اش هستیم کمتر از 10 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و توانسته امتیاز عالی 5.0 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید اولین نسخه خریداری شده و کامل اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v1.1 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع باگ ها

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.asquare.escapedrone.android را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.