دانلود Pirate Mosaic Puzzle 1.0 – بازی پازل و فکری متفاوت اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1086 2017-12-23 10:28:04

Pirate Mosaic Puzzle v1.0 + Mod – بازی پازل و فکری “پازل دزدان دریایی” اندروید همراه دیتا
نسخه اصلی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین و بدون اینترنت

Pirate Mosaic Puzzle بازی جدید، متفاوت و سرگرم کننده در سبک بازیهای فکری و پازل از استودیوی بازی سازی 8FLOOR برای دستگاه های اندروید است که با قیمت 1.5 دلار در مارکت بزرگ گوگل عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفتیم ابتدا ان را تست کنیم و پس از اطمینان حاصل شدن از سالم بودنش، ان را برای اولین بار در ایران حضور شما دوستداران بازیهای فکری معرفی کنیم و برای بار دیگر شما علاقه مندان به بازیهای jigsaw را به وجد بیاوریم! در این بازی همانند دیگر بازیهای jigsaw شما باید تصاویری که در اخر حاصل میشوند را حدس بزنید! قطعه های تصویر در سمت راست صفحه نمایش در دسترس شما هستند و باید با فکر کردن آن ها را در جای مناسب خودشان بچینید و 120 مرحله پالزی منحصر به فرد را پشت سر بگذارید! اگر به دنبال یک بازی آرامش بخش و بدور از خشونت برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک Pirate Mosaic Puzzle بهترین گزینه برای انتخاب است! در حین فکر کردن و انجام بازی پخش موسیقی های زیبا نیز به جذابیت آن افزوده است! در شرایط فعلی که همه سازنده ها در حال تقلید از یکدیگر هستند و کمتر شاهد عرضه بازیهای خاص هستیم بدون شک Pirate Mosaic Puzzle با گیم پلی اعتیاداور، سبک منحصر به فرد و به طور کلی ساخت متفاوت یکی از موفق ترین بازیها خواهد بود!

 

Pirate Mosaic Puzzle

 

بازی Pirate Mosaic Puzzle در حال حاضر هیچ فروشی نداشته و با دانلود، نصب و اجرای ان از اولین کاربران جهانی خواهید بود که آن را تجربه می کنید! از ویژگی های کلی بازی می توان به شامل بودن 120 مرحله چالش برانگیز، 6 مکان مختلف و 6 متریال خاص، بیش از 10 ساعت گیم پلی با موسیقی زیبا آرام بخش و شاد، گیم پلی سرگرم کننده و مناسب برای همه سنین، کنترلرهای لمسی عالی برای قرار دادن قطعه های پازل سر جای خودشان و ساخت کم نظیرش اشاره کرد! هم اکنون ما در اندروید نسخه خریداری شده را حضور شما دوستداران بازیهای خاص معرفی کرده ایم ؛ شما قادرید ابتدا تصاویری از محیط بازی را مشاهده کنید و سپس در صورت تمایل نسخه اول ان را به همراه مود و دیتا از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

 

دستورالعمل نصب واجرای بازی Pirate Mosaic Puzzle :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.eightfloor.piratemosaicpuzzle.paymium.googleplay را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.