دانلود Bigfoot Quest 1.3 - بازی پازل و فکری "تلاش پاگُنده" اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1185 2018-03-11 23:00:38

Bigfoot Quest – تلاش پاگُنده بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای پازل و فکری از استودیوی بازیسازی Syntaxity برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Bigfoot Quest شما با عموی خودتان Henry همراه میشوید و در جنگل های شمال غرب به دنبال پاگُنده می گردید! ده ها پازل و معمای مختلف پیش روی شما قرار میگیرد که می بایست ان ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید تا به هدف اصلی برسید! ماجراجویی شما در بازی Bigfoot Quest، در انواع مکان ها و محیط های مختلف از جنگل های شمال غربی اقیانوس آرام صورت می پذیرد و موسیقی فوق العاده زیبا در کنار طراحی خوب تجربه یکی از بهترین بازیهای پازل را برایتان به ارمغان می اورد! بنظرتان آیا موفق به پیدا کردن معروف ترین پاگُنده خواهید شد؟! به هر حال شما به کمک عمویتان هانری می روید و ماجراجویی جدیدتان را با هدف رسیدن به پاگنده شروع می کنید! اگر از دوستداران بازیهای پازل، اشیاء مخفی و معمایی هستید بدون شک Bigfoot Quest با طراحی و ساخت عالی اش نظرتان را جلب خواهد نمود.

 

Bigfoot Quest

 

بازی Bigfoot Quest هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز خوب 4.9 از 5.0 است که ما در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید نسخه خریداری شده و کامل ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید. در اخر اینکه، بازی توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.

تغییرات نسخه ی V1.3 :

* رفع باگ ها و مشکلات نسخه اول بازی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.syntaxity.bigfootquest را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.