دانلود Dark Raider 1.0 - بازی اکشن-نقش آفرینی "مهاجم تاریکی" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 837 2020-05-30 01:30:16

Dark Raider v1.0 + Mod – بازی اکشن و نقش محور بسیار جذاب “مهاجم تاریکی” برای اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (افزایش پول به جای کاهش) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Dark Raider – مهاجم تاریکی یک بازی خوش ساخت و بسیار زیبا در سبک تلفیقی اکشن و نقش آفرینی از استودیوی Triniti Interactive Studios Limited سازنده سری بازی ها معروف Call of Mini مثل Call of Mini Squad ، Call of Mini: Double Shot و Call of Mini™ Zombies 2 می باشد که پیش تر در اندروید معرفی و منتشر کرده بودیم. Dark Raider یک بازی جالب و خیلی جذاب است که همزمان برای پلتفرم PC از طریق فروشگاه استیم و همچنین سیستم عامل اندروید از طریق گوگل پلی عرضه شد. در حالی که نسخه کامپیوتری این بازی پولی و با قیمت 4.99 دلار منتشر شده، اما نسخه اندرویدی آن رایگان می باشد. اندروید این بار هم مثل همیشه و به عنوان اولین وب سایت ایرانی این بازی زیبا، خاص و بسیار دوست داشتنی را تهیه و برای شما عزیزان تدارک دیده است. ما به جز نسخه اصلی این بازی، یک نسخه مود شده نیز به صورت انحصاری برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. بازی Dark Raider با اقتباس از بازی ها و عناوین کلاسیک سبک RPG و با ایده برداری از بازی های سبک Dungeon Crawler ساخته و طراحی شده است. بازی مهاجم تاریکی همچنین با طراحی ها و گرافیک های رترو مانند تولید شده تا بازی هرچه بیشتر حس و حال عناوین نوستالژیک را برای بازیکنان تداعی کند. در بازی Dark Raider شما به یک دنیای خیالی و افسانه ای به نام Ylkis سفر می کنید. جایی که بعد از قرن ها صلح و زندگی مسالمت آمیز، ساکنین این سرزمین حالا با تهدیدی بزرگ و آخرالزمان رو به رو می شوند. این آخرالزمان باعث شده تا انسان ها با ترس زیادی برای بقای خود که چندان امیدی به آن نیست تلاش کنند.

 

Dark Raider

 

در بازی Dark Raider شما در نقش یک قهرمان هستید که برای بزرگترین مأموریت بشریت انتخاب شده است. در این داستان افسانه ای، خدایان تصمیم گرفته تا شانسی دیگر به انسان ها بدهند. برای همین آن ها را با بزرگترین چالش ممکن رو به رو می کنند. آن ها دروازه های شیطان را به جهان باز می کنند و به انسان ها این فرصت را می دهند تا با مقابله با شیاطین، یک بار دیگر زندگی را به زمین و بشریت هدیه دهند. حالا شما به عنوان نماینده بشریت و قهرمان انسان ها، وظیفه دارید تا با شکست دادن و نابودن شیاطین مختلف و خطرناکی که تهدیدی برای نابود کردن بشریت به شمار می روند ارزش خود را به خدایان ثابت کنید. شما به مأموریت های سخت و طاقت فرسایی اعزام می شوید و باید سعی کنید در این مأموریت ها، با شکست دادن و غلبه به نیروهای اهریمن با دست پر برگردید. چالش سخت و جالب این بازی، رویارویی با رئیس ها و شیاطین خطرناکی است که در پایان هر مرحله شما وظیفه دارید تا آن ها را شکست دهید. بازی Dark Raider با گرافیک رترو مانند و پیکسلی اما با گیم پلی سرگرم کننده و روان، تجربه ای خیلی دوست داشتنی از یک بازی تلفیقی را برای شما رقم خواهد زد. در Dark Raider نه فقط یک گیم پلی اکشن، بلکه شما باید در یک گیم پلی نقش محور از نوع بازی های Hack n Slash سعی کنید تا دشمنان خود را نابود کنید. در هر مرحله از بازی، شما باید در یک نقشه که هر بار به شکلی متفاوت خواهند بود به بخش های مختلف رفته و سعی کنید پرتال های شیطانی را نابود کنید و سپس به سراغ رئیس بزرگ و ترسناک آن مرحله بروید. شما می توانید با کسب پول و سکه از مراحل، اقدام به آنلاک کردن آیتم های متفاوتی در بازی کنید. بازی Dark Raider همینک به صورت تست شده در دو نسخه معمولی و مود شده از اندروید آماده دریافت می باشد.

نکته مهم: ویژگی نسخه مود افزایش پول به جای کاهش است. در اولین اجرای بازی پول شما صفر می باشد. بنابراین تا وقتی که پول شما به مقدار لازم برای خرید ارزان قیمت ترین آیتم که 120 سکه قیمت دارد نرسد، شما نمی توانید هیچ خریدی انجام دهید و می بایست به جمع کردن پول بپردازید. به محض اینکه پول لازم را به دست آوردید، می توانید اولین آیتم را خریداری کرده تا نه تنها پول شما کم نشود، بلکه هر مقدار خریدی که انجام دادید به مقدار پول های شما اضافه شود. در این حالت می توانید تمام آیتم های پولی بازی را خریداری کنید. برای خرید آیتم های پولی باید در بخش Base به شخصیت مربوطه مراجعه کنید.