دانلود Deadly Silence 2.5.0 - بازی اکشن "سکوت مرگبار" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 1152 2018-04-05 09:30:14

Deadly Silence v2.5.0 + Mod – بازی اکشن سکوت مرگبار اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای کاملا آفلاین
پیشنهاد ویژه

Deadly Silence بازی جدید، جالب و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای اکشن و ماجراجویی با گیم پلی ترسناک از استودیوی بازیسازی Electrical Eagle برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کرده ایم! داستان بازی Deadly Silence در مورد اتفاقی عجیب و غریب در شهری کوچک است که بعد از یک تصادف مرموز اتفاق می افتد و باعث میشود همه مردم شهر فراری شوند! انسان ها به دلیل مفقود شدن ناچارند از شهر فرار کنند و همه یکی پس از دیگری شهر را ترک میکنند! Lana و Alex زن و شهری هستند که وسایل مورد نیازشان را برای خروج از این شهر اماده میکنند و راه را برای فرار از شهر پیش میگیرند و ناگهان متوجه مفقود شدن خواهرشان یعنی Catherine میشوند! چاره چیست؟! نمیتوانند شهر را ترک کنند و باید او را پیدا کنند! در بازی Deadly Silence کنترل کارکتر اصلی بر عهده شماست و می توانید در شهر بگردید و برای رسیدن به هدف که پیدا کردن Catherine است، تلاش کنید! 6 سلاح مختلف نظیر چاقو، کلت، دینامیت و … در اختیار شماست و می توانید دشمنان پیش رو را یکی پس از دیگری نابود کنید! بیش از 60 ماشین مختلف در بازی وجود دارد و می توانید بر انها سوار شوید! اگر از علاقه مندان به بازیهای خاص هستید، هدفون تان را بر گوش بزنید و Deadly Silence را اجرا کنید و از یک بازی فوق العاده لذت ببرید!

 

Deadly Silence Android Games

 

بازی Deadly Silence هم اکنون در پلی استور هیچ فروشی نداشته و با دانلود، نصب و اجرای آن از اولین کاربران جهانی خواهید بود که تجربه اش می کنید! همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، بازی Deadly Silence توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا شده است و می توانید در نبود اینترنت و به صورت کاملا افلاین از ان لذت ببرید!

تغییرات نسخه ی v2.5.0 :

* رفع باگ ها و بهینه سازیهای مختلف .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.ElectricalEagle.DeadlySilence را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.