1Heart: Revival - Puzzle & Horror 1.19.2 - بازی پازل - ترسناک اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 1203 2018-04-02 07:00:24

1Heart: Revival – Puzzle & Horror v1.19.2 (Paid) – بازی فکری جالب و محبوب اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 3.99 دلار و امتیاز کامل 5 از 5 – نسخه خریداری شده و کامل برای شما
تست شده با اجرای آفلاین

1Heart: Revival – Puzzle & Horror بازی فوق العاده زیبا، جذاب و سرگرم کننده در سبک بازیهای پازل و معمایی از استودیوی بازیسازی Siatkowski Piotr است که در سال 2014 برای PC عرضه شده بود و ساعت ها قبل شاهد عرضه نسخه اندرویدی اش در گوگل پلی بودیم و برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کرده ایم! داستان کلی بازی 1Heart: Revival – Puzzle & Horror اینگونه توسط سازنده روایت شده است: “پدر و مادر بی رحم برای لذت بردن از سفر خود، دو دختر دوقلوی خود را تنها در خانه رها می کنند! این دو خواهر ساده لوح، یک هدیه که توسط شخصی ناشناس در جلوی درب خانه گذاشته شده را یر میدارند و پس از باز کردن آن با دو عروسک (یک خرس و یک آدم آهنی) مواجه میشوند! شروع به بازی با آن ها میکنند، غافل از اینکه این دو عروسک بسیار خطرناک و شرور هستند! پس از رخدادی عجیب و بیهوش شدن خواهران، یکی از دخترها خود را تنها در جنگلی تاریک و بسیار ترسناک می بیند! حالا شما باید به Sarah کمک کنید تا خواهر گمشده ی خود را پیدا کند! آیا می توانید؟!” اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی و فکری هستید بدون شک 1Heart: Revival – Puzzle & Horror با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند.

برخی از ویژگی های بازی پازل 1Heart: Revival – Puzzle & Horror اندروید :

  • شامل بیش از 60 مکان برای بازدید
  • شامل بیش از 100 آیتم برای جمع آوری
  • داستان هیجان انگیز با 20 صحنه کمیک
  • طراحی فوق العاده با صداگذاری مهیج

بازی 1Heart: Revival – Puzzle & Horror تا به لحظه حدود ده بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است و ما در اندروید نسخه کامل ان را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، بازی 1Heart: Revival – Puzzle & Horror توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا شده است.

تغییرات نسخه ی v1.19.2 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی – عرضه و معرفی برای اولین بار در ایران .

 

1Heart: Revival - Puzzle & Horror

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی  :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.thetruthbeyond.oneheart را در مسیر Android/obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.