دانلود Calm Cards – Klondike 1.0 – بازی حکم “کارت های آرامش بخش” اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1251 2018-01-11 15:15:50

Calm Cards – Klondike v1.0 – بازی حکم فوق العاده کارت های آرامش بخش اندروید همراه دیتا
قیمت 3.99 دلار – نسخه خریداری شده و کامل بازی تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای کاملا افلاین و بدون نیاز به اینترنت

Calm Cards – Klondike بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای کارتی – حکم از استودیوی بازیسازی Pastille AB برای دستگاه های اندروید است که با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Calm Cards – Klondike همانند دیگر بازیهای حکم چندین کارت در صفحه نمایش در اختیار شما قرار داده میشود و وظیفه شماست که با ترتیب خاص ان ها را پشت سر هم قرار دهید! لیستی از کارت ها در بالای صفحه نمایش قرار دارند و تعدادی دیگر در پایین صفحه نمایش و این شما هستید که باید از کارت ها یکی پس از دیگری بردارید و روی کارت های دیگر قرارشان دهید! در بازی Calm Cards – Klondike بر خلاف بازیهای مشابه، گرافیک خیره کننده در همان اجرای اولیه نظرتان را جلب میکند و پس از ان پس زمینه فوق العاده زیبا به همراه صداگذای دلربا شما را به وجد می اورد و تجربه ای متفاوت از بازیهای حکم را برایتان به ارمغان می اورد! اگر از علاقه مندان به بازیهای کارتی و حکم اندروید هستید به هیچ وجه بازی Calm Cards – Klondike را از دست ندهید و مطمئن باشید با ساخت عالی و گیم پلی اعتیاداور برای روزها به گوشی میخکوب تان میکند.

 

Calm Cards - Klondike

 

بازی Calm Cards – Klondike هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.7 از 5.0 است که ما در اندروید اولین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید نسخه کامل و خریداری شده اش را از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، بازی Calm Cards – Klondike توسط ما تست شده و به صورت کاملا افلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا گردیده است!

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی – عرضه برای اولین بار در ایران .

 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی se.pastille.zenklondike را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.