دانلود Unlimited Call Log 2.2.0 - نرم افزار شماره گیر پرامکانات اندروید!


نرم افزار اندروید, سرگرمی, 1080 2020-10-06 05:30:23

Unlimited Call Log v2.2.0 Donate – دیالر قدرتمند اندروید ؛ بهترین برنامه برای حل مشکل ذخیره تاریخچه ی تماس کمتر از 500 عدد در اندروید!

Unlimited Call Log یکی از قدرتمندترین، پرامکانات ترین و بهترین نرم افزارهای مدیریت تماس با ویژگی های شماره گیر، لیست تماس و تاریخچه تماس به صورت بی نهایت برای اندروید است که با قیمت 2.95 دلار در پلی استور به فروش می رود. این نرم افزار که توسط استودیوی SoftRelay ساخته شده است به شما این امکان را می دهد که برروی تماس های خود مدیریتی واقعا حرفه ای را داشته باشید و از ویژگی هایی همچون نمایش تاریخچه ی تماس بیش از 500 عدد، تهیه نسخه پشتیبان و بازگردانی، مدیریت تاریخچه تماس های ورودی و خروجی و … استفاده ی کامل را ببرید. اگر به دنبال یک نرم افزار عالی با اینترفیس زیبا برای بخش دیالر اسمارت فون اندرویدی خود هستید و دوست دارید که ظاهرا ان را دگرگون سازید ما به شما اپلیکیشن Unlimited Call Log را پیشنهاد می دهیم!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Unlimited Call Log اندروید :

* نمایش تاریخچه تماس ها به صورت نامحدود

* دیالر با جستجوی هوشمند و شماره گیری سریع

* امکان مرتب کردن تماس ها با پارامترهای مختلف

* دسترسی آسان به تمام مخاطبین خود

* قرار دادن 1 تا 9 برای شماره گیری سریع

* ده ها ویژگی کاربردی و عالی در دسترس

برنامه ی Unlimited Call Log هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما در اندروید ان را معرفی و به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v2.2.0 :

* رفع اشکالات و بهینه سازی های متعدد

 

دانلود Unlimited Call Log - نرم افزار شماره گیر پرامکانات اندروید!

 

 

Unlimited Call Log Android - برنامه کاربردی اندروید