دانلود Norton Spot ad detector 1.0.0.18 - برنامه افزایش امنیت اندروید


نرم افزار اندروید, آنتی ویروس, 1080 2020-10-06 00:30:06

نصب بودن یک برنامه ی امنیتی برروی گوشی های موبایل یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است و هر کاربری باید حداقل یک برنامه ی آنتی ویروس و امنیتی را برروی سیستم خود نصب کند تا از لو رفتن حریم خصوصی و اطلاعات شخصی جلوگیری به عمل آورد و آن را در مقابل هرزنامه ها و ویروس ها ایمن کند. برنامه های مختلفی در زمینه ی امنیت برای اندروید وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی های خاص خود هستند و تا به امروز تعداد بسیاری از آن ها را برای شما معرفی کرده ایم و امروز قصد معرفی نرم افزاری با نام Norton Spot ad detector را داریم که محصولی از کمپانی معروف نورتون می باشد و با آن می توانید امنیتی مطلق را به اسمارت فون خود هدیه دهید.

این نرم افزار با بررسی تک تک برنامه های نصب شده و کنترل کامل گوشی امکاناتی را فراهم می آورد که از حریم خصوصی شما به طور کامل محافظت شود و از بابت فاش شدن اطلاعات شخصی خیالتان راحت باشد ! ابزارهای تبلیغاتی مختلفی وجود داند که باعث می شوند کنترل کامل گوشی در دست هکر بیفتد و بتواند هر اقدامی را که مایل باشد برروی گوشی شما انجام دهد ، یکی از این ابزارها mad ware ها هستند که باعث می شوند هکر بتواند کارهایی همچون جمع آوری شماره مخاطبین ، دریافت اطلاعات مربوط به مکان ، نمایش تبلیغات در منو بار و … را برروی موبایلتان انجام دهد ! برنامه ی Norton Spot ad detector با قدرت بالای خود به بهترین نحو ممکن جلوی این هرزنامه ها را میگیرد .

ما به دلیل کیفیت و قدرت بالای برنامه ی فوق آن را به همه ی شما پیشنهاد میکنیم و نصب آن برروی اسمارت فون اندرویدی خود می توانید در زمینه ی امنیت اسمارت فون خود گامی را بردارید و اندروید خود را در مقابل ویروس ها ، تروجان ها و سرقت ایمن کنید.

Norton Spot ad detector همانند دیگر اپلیکیشن های کمپانی نورتون به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و شما می توانید جدیدترین نسخه ی آن را از اندروید برای گوشی خود دریافت کنید.

 

دانلود Norton Spot ad detector - برنامه افزایش امنیت اندروید