دانلود Data & Call Plan Premium 2.0.6 – نمایش آمار و تاریخچه تماس اندروید


نرم افزار اندروید, ابزار اندروید, 1043 2017-12-23 13:14:05

Data & Call Plan Premium v2.0.6 [Unlocked] – اپلیکیشن حرفه ای نمایش آمار و جزئیات میزان تماس ها و پیام های ارسال شده در اندروید
نسخه آنلاک شده با دسترسی نا محدود به تمامی ویژگی ها

Data & Call Plan Premium برنامه ای فوق العاده هوشمند و کاربردی در زمینه دسترسی به جزئیات دقیق زمان تماس ها و تعداد پیام های کوتاه ارسال شده می باشد که توسط Trecone Solutions منتشر شده است. با یک جست و جوی ساده در دنیای گسترده وب می توان به راحتی فهمید که اپلیکیشن های گوناکونی برای دسترسی به اطلاعات مقدار اینترنت مصرف شده موجود می باشد اما برنامه های محدودی برای دسترسی به جزئیات تماس ها و پیام های ارسال شده موجود است که بیشتر آن ها دارای مشکلاتی هستند، در این پست قصد داریم یک برنامه حرفه ای را در این زمینه به شما دوستان اندروید معرفی کنیم تا اطلاعات دقیق از میزان زمان تماس های گرفته شده و پیام های کوتاه ارسالی و دریافتی داشته باشید. یکی از نقاط قوت اپلیکیشن Data & Call Plan سیستم گرافیکی و نمودار های آن است که اطلاعات کاملی را در خدمت شما قرار می دهد، نمودار موجود اطلاعاتی نظیر تعداد پیام های ارسالی و دریافتی، تماس های دریافتی و گرفته شده به نمایش می گذارد! اگر جزو مشترکین پر مخاطب هستید و ماهانه مقدار بسیار زیادی از درآمد خود را صرف اپراتور های تلفن های همراه می کنید می توانید میزان زمان تماس ها و تعداد پیام ها را محدود کرده تا در صورت رسیدن به حداکثر تعیین شده، آلارم هوشمند به کار رفته شده در نرم افزار شما را از به پایان رسیدن محدودیت مصرفتان مطلع سازد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Data & Call Plan Premium اندروید :

  • مشاهده مقدار زمان تماس ها و تعداد پیام ها در ماه
  • سیستم هوشمند پیش بینی میزان تماس ها و پیام ها ارسالی تا پایان روز
  • اطلاعات دقیق, همراه با نمودار گرافیکی از مدت زمان تماس های برقرار شده
  • توانایی ایجاد محدودیت در مدت زمان تماس و تعداد پیام ها
  • دریافت آلارم پس از به پایان رسیدن میزان محدودیت تعیین شده
  • نمایش میزان مجموع باتری مصرفی در هر ماه
  • ویجت های مختلف برای دسترسی سریع به اطلاعات

اپلیکیشن بی نظیر Data & Call Plan Premium توانسته است با اختصاص بیش از 1 میلیون دانلود فعال به خود در مارکت اندرویدی پلی استور امتیاز 4.1 از 5.0 را توسط کاربران به دست آورد که هم اکنون می توانید نسخه پریمیوم و نا محدود آن را همانند همیشه از سرور های پر سرعت اندروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v2.0.6 :

* برطرف سازی مشکلات اپلیکیشن