دانلود Grim Tales: Destiny Full 1.0.0.4 – بازی فکری “تقدیر” اندروید + دیتا


بازی اندروید, هیجان انگیز, 1035 2017-12-27 16:49:17

Grim Tales: Destiny (Full) v1.0.0.4 – بازی ماجراجویی و فکری علی سرنوشت اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل و خریداری شده به ارزش 3.99 دلار برای شما ؛ امتیاز 5 از 5 در مارکت گوگل
تست شده با اجرای کاملا آفلاین

Grim Tales: Destiny Full بازی جدید و فوق العاده زیبای فکری با اسم “داستان های گریم: تقدیر” از استودیوی مطرح Big Fish Games برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 3.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران نسخه کامل و خریداری شده ان را حضور شما دوستداران بازیهای اشیاء پنهان، معمایی و فکری معرفی کنیم! تا به امروز چندین و چند نسخه مختلف از سری بازی های Grim Tales را معرفی کرده ایم که هم اکنون نوبت به نسخه جدیدی از این بازی رسیده که داستان ان اینگونه از زبان سازنده بیان شده است: “اندکی پس از سقوط هواپیما، الکساندر و ناتالیا به طرز مشکوکی ناپدید شدند! سال ها بعد جسد ان ها پیدا شد و پلیس بر این باور است که ان ها به دست یک قاتل زنجیره ای به قتل رسیده اند! دختر ان ها با گریه از شما می خواهد که ماجراجویی جدید خود را در این راستا شروع کنید و اطلاعات کاملی در مورد سرنوشت شوم پدر و مادرش در اختیارش قرار دهید! شما نیز به او جواب مثبت می دهید و ماجراجویی جدیدتان را در این مورد آغاز می کنید تا ببینید جریان از چه قرار است!” اگر از علاقه مندان به بازی های ماجراجویی اندروید هستید که علی رغم داستان عالی به صورت فوق العاده طراحی شده باشد سری نهم بازی داستان های گریم با اسم Grim Tales: Destiny Full  را از دست ندهید و آن را تجربه کنید!

 

Grim Tales: Destiny Full Android Games

 

بازی Grim Tales: Destiny Full نسخه فول و خریداری شده بازی است که پس از عرضه نسخه رایگان منتشر شده و در کل بازی را شامل می شود و به خرید نیاز ندارد، هم اکنون این بازی در گوگل پلی دارای امتیاز 5.0 از 5.0 است که ما در اندروید اولین نسخه ان را به همراه دیتا حضور شما دوستداران بازیهای فکری معرفی کرده ایم و از ویژگی هایش می توان به مواردی چون کاوش در جهان گذشته برای پی بردن به سرنوشت، انواع پازل ها و معماهای مختلف برای حل کردن، پیدا کردن هزاران شیء مخفی، گرافیک اچ دی با صداگذاری هیجان آور، داستان درگیر کننده و طراحی عالی اش اشاره کرد! شما می توانید ابتدا تصاویر و تریلری از بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل به صورت رایگان اقدام به دانلود بازی از سرورهای پرسرعت اندروید نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.0.0.4 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Grim Tales: Destiny Full :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.bigfishgames.gttdgoogfull را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل