دانلود The Hunt for the Lost Ship 3.1 - بازی ماجراجویی کوتاه اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1165 2018-05-21 14:43:19

The Hunt for the Lost Ship v3.1 Full – بازی ماجراجویی محبوب و سرگرم کننده اندروید همراه دیتا
قیمت 0.99 دلار و امتیاز 4 از 5 در مارکت گوگل برای اولین بار در ایران
تست شده با اجرای آفلاین
The Hunt for the Lost Ship – در جستجوی کشتی دزدیده شده بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماجراجویی و فکری از استودیوی بازی سازی Syntaxity برای اندروید است که با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 50 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم ان را برای اولین بار در ایران حضور شما دوستداران بازیهای ماجرایی اندروید معرفی کنیم و بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانطور که از اسم بازی مشخص است شما در این بازی ماجراجویی جدیدتان را برای رسیدن به کشتی دزدیده شده توسط دزدان دریایی آغاز می کنید و می بایست ده ها پازل و معمای مختلف را پشت سر بگذارید و صدها اشیاء مخفی را یکی پس از دیگری پیدا کنید! کشتی ای که به دنبال ان هستید شامل گنجینه ای گران بهاست که شما بری رسیدن به آن باید تا می توانید تلاش کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی و اشیاء مخفی هستید که بر خلاف بازیهای مشابه دارای حجمی کمتر از 100 مگابایت باشد و برای ساعت ها مشغولتان کند و کمتر از 1 روز بتواند تمامش کنید ما به شما بازی جالب The Hunt for the Lost Ship را پیشنهاد می دهیم که هم اکنون نسخه کامل اش پیش روی شماست.
 
The Hunt for the Lost Ship
 
بازی The Hunt for the Lost Ship هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است که ما در اندروید جدیدترین نسخه ان را به همراه دیتا حضور شما عزیزان معرفی کرده ایم که در اصل نسخه خریداری شده است ؛ شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنید. از ویژگی های بازی The Hunt for the Lost Ship می توان به مواردی چون دارا بودن صداگذاری فوق العاده و طراحی عالی ؛ شامل ده ها مورد از پازل ها، معماها و بازیهای کوچک ؛ پشتیبانی از همه دستگاه های اندروید اعم از گوشی ها و تبلت ها ؛ پشتیبانی از 16 زبان زنده دنیا و به طور کلی گیم پلی اعتیاداورش اشاره کرد! برای دانلود با ما همراه شوید !
تغییرات نسخه ی v3.1 :
* ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی net.lonewolfgames.games.thelostship را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.