دانلود Fran Bow 1.0.0 Full - بازی ماجرایی-فکری فوق العاده "فرن بو" اندروید!


بازی اندروید, پازل و فکری, 148 2023-08-06 20:30:27

Fran Bow v1.0.0 Full – بازی ماجراجویانه و تحسین آمیز “فرن بو” برای اندروید
نسخه خریداری شده انحصاری و کامل بازی با قیمت 9.49 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای کاملا آفلاین
پیشنهاد ویژه اندروید

Fran Bow – فرن بو نام یک بازی یا بهتر است بگوئیم یک اثر هنری به شدت تحسین آمیز از استودیوی Killmonday Games است که با قیمت نسبتاً زیاد 9.49 دلار برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده و در گوگل پلی برای فروش قرار داده شده است. بازی Fran Bow درواقع نسخه بازسازی شده و کامل سری بازی هایی است که در سال 2019 در قالب 5 قسمت مختلف منتشر شده بودند. البته اولین قسمت بازی که برای PC منتشر شده بود در سال 2015 انتشار یافت. حالا استودیوی سوئدی Killermonday Games نسخه ای ریمستر شده از این مجموعه را در قالب یک بازی منتشر کرده تا کاربران نیازی به دانلود 5 نسخه مختلف نداشته باشند و بتوانند به راحتی تمام اپیزودهای بازی را در یک نسخه تجربه کنند. مفتخرانه اعلام می کنیم که اندروید اولین وب سایت ایرانی در سطح است که اقدام به تهیه و انتشار نسخه خریداری شده این بازی برای شما عزیزان کرده و آن را به شکل رایگان برای دانلود ارائه کرده است. این استودیوی خلاق تجربه مشابه دیگری نیز به نام Little Misfortune دارد که در مطلب دیگری از اندروید آن را هم به صورت کامل خدمت حضورتان معرفی کرده بودیم. بازی Fran Bow پیش از اینکه برای اندروید عرضه شود، ابتدا برای پلتفرم های Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One و Windows PC منتشر شده بود و خیلی زود به یکی از بازی های فوق العاده جذاب و پرمخاطب در سبک خودش تبدیل شد. این بازی با نقد بی سابقه معتبرترین سایت ها رو به رو شد و توانست امتیاز 10 از 10 را در فروشگاه استیم به خود اختصاص دهد. اگر از علاقه مندان به بازی های ماجرایی و داستانی با المان های معمایی، ترسناک و اسرارآمیز هستید به هیچ وجه Fran Bow را از دست نداده و در ادامه با اندروید همراه باشید.

 

Fran Bow

 

Fran Bow یک بازی به شدت جذاب در سبک ماجرایی-معمایی است که تم اصلی آن ترس روانشناختی است. قبل از اینکه به معرفی و بررسی کلی داستان بازی بی اندازیم بهتر است بدانید که این بازی یک Graphic Adventure است و این یعنی این عنوان دارای محتوای بصری آزاردهنده، خشونت آمیز و نامناسب برای افراد خاص است. بنابراین لطفاً طراحی های کارتونی و به ظاهر کودکانه بازی را یک عنوان ماجراجویی ساده تلقی نکنید. بازی Fran Bow ماجرایی تراژیک، غیرطبیعی و ترسناک را روایت می کند که می تواند تأثیر خیلی زیادی روی ذهن بسیاری از افراد بگذارد. داستان در رابطه با دختربچه ای به نام Fran است که همراه با والدینش زندگی آرام و خوبی دارد تا اینکه در یک شب نفرین شده ماجرایی اتفاق می افتد که زندگی این دختر را برای همیشه تغییر می دهد. داستان در شبی رخ می دهد که فرن با حس و حال عجیبی از اتاق خوواب خود به سمت اتاق والدینش می رود و با صحنه ای بسیار مخوف رو به رو می شود. او صحنه قتل وحشیانه والدینش را می بیند که به نظر توسط شیطانی ترسناک قربانی شده اند. به محض دیدن این صحنه، شوک غیرقابل توصیفی این دختر را فرا می گیرد و او خیلی زود بعد از تلاش برای فرار با آن شیطان رو به رو می شود که به او می گوید قرار است زندگی او را به یک جهنم واقعی تبدیل کند. فرن بیهوش می شود و وقتی بیدار می شود خود را در یک تیمارستان روانی به نام Oswald Asylum پیدا می کند. در این تیمارستان دکترها در حال انجام آزمایش هاییبعضاً خطرناک و دردناک روی این دختر بیچاره هستند. تلاش Fran برای مقابله با این شرایط به او این قابلیت را می دهد تا قادر به دیدن یک دنیای شیطانی فرا واقعی شود. شما باید به Fran کمک کنید تا از این تیمارستان فرار کرده و حقیقت ترسناک اتفاقات گذشته را پیدا کند. برای این کار او باید به جاهای مختلفی سفر کرده، با شخصیت های زیادی آشنا شده و با چالش های متعددی رو به رو شود. سبک بازی Fran Bow از نوع بازی های Point and Click است. شما با ضربه زدن روی آیتم های داخل بازی می توانید با آن ها تعامل برقرار کنید و به همین صورت معاماها و پازل های بازی را هم حل کنید. مکانیزم معماهای بازی جالب و خلاقانه است و روند گیرا و داستان بسیار جذاب آن در کنار طراحی های تحسین برانگیز و به شدت حرفه ای باعث شده تا بازی Fran Bow بدون شک به یکی از موفق ترین بازی های این سبک تبدیل شود. در ادامه می توانید از بخش دانلود باکس اندروید آخرین نسخه رسمی بازی را به شکل خریداری شده و کامل دریافت کنید.

نکات تکمیلی:

  1. بازی Fran Bow به صورت انحصاری و خریداری شده در قالب یک فایل نصبی حجیم (همراه با دیتای ادغام شده) تقدیم حضور شما شده است. شما برای انجام این بازی که نزدیک به 10 دلار قیمت دارد نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید. بازی به صورت آنلاک شده و کامل آماده نصب و اجرا است.
  2. بازی شامل هر 5 قسمت اصلی که پیش تر عرضه شده بودند می شود و این یعنی نیازی به دانلود جداگانه قسمت های قبلی نیست.
  3. همانطور که در توضیحات هم گفته شد، بازی Fran Bow یک بازی در سبک وحشت روانشناختی است که داستانی ترسناک با صحنه های خشونت آمیز و آزاردهنده دارد. از همین رو به هیچ وجه انجام این بازی برای افراد زیر 17 سال و یا افرادی که مشکلات خاص در مورد رویارویی با صحنه های ترسناک دارند توصیه نمی شود.
  4. بازی فقط روی دستگاه های 64 بیتی از نوع arm64-v8a نصب می شود.