Stick War 3 2023.2.2127 - بازی استراتژیکی "جنگ آدمک‌ها 3" اندروید + مود


بازی اندروید, استراتژیک, 224 2023-07-29 20:30:18

Stick War 3 v20.23.2.2127 + Mod – بازی اکشن و استراتژیکی “جنگ آدمک‌ها 3” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (افزایش پول به جای کاهش) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Stick War 3 – جنگ آدمک‌ها 3 سومین بازی رسمی و یکی دیگر از بازی های منتشر شده از مجموعه Stick War است که بعد از عناوینی مثل Stick War: Legacy و Stick Wars 2: Battle of Legions برای دستگاه های اندرویدی منتشر شد و به صورت رایگان در دسترس کاربران سراسر جهان قرار گرفته است. مسئولیت ساخت و انتشار این بازی هم مثل قسمت های قبلی بر عهده استودیوی کانادایی Max Games Studios بوده که به نوبه خود یکی از موفق ترین و فعال ترین استودیوهای بازی سازی امروزی است چرا که این توسعه دهنده تا به امروز بیشتر از صد عنوان بازی مختلف برای پلتفرم های گوناگون که اکثر آن ها شامل پلتفرم تحت وب هستند ساخته و عرضه کرده است. نقطه مشترک تمام بازی های منتشر شده توسط Max Games Studios سادگی و در عین حال سطح بالای هیجان آن ها است. این توسعه دهنده با ساخت و عرضه سری بازی های Stick War در گوگل پلی قدم بزرگی در ساخت و طراحی بازی های موبایلی برداشت و بعد از محبوبیت دو قسمت قبلی، قسمت سوم را نیز با عنوان Stick War 3 منتشر کرد که در این مطلب از سایت اندروید قصد معرفی و بررسی کلی آن را داریم. پس اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژیکی، جنگی و مدیریتی هستید پیشنهاد می کنیم این بازی مهیج و چالش برانگیز را از دست ندهید و در ادامه با اندروید در معرفی بازی Stick War 3 همراه باشید.

 

Stick War 3

 

Stick War 3 یک عنوان استراتژیکی ترکیبی است که المان هایی از سبک هایی همچون RPG , Action و TD دارد. این بازی مثل بازی های قبلی از نظر داستانی محتوای خاصی ندارد و صرفاً یک بازی تفننی در این زمینه محسوب می شود. در Stick War 3 شما در نقش رهبر جنگی یک پایگاه نظامی هستید که وظیفه اش مقابله با حمله دشمنان و نابود کردن آن ها قبل از اینکه آن ها بتوانند آسیب جبران ناپذیری به شما بزنند است. با شروع بازی شما تعدادی کارگر در اختیار دارید که شروع به حفاری و استخراج طلا و الماس می کنند. این دو آیتم در واقع منابع پولی شما در بازی Stick War 3 هستند و شما می توانید با کمک آن ها نیروهای خود را به خدمت گرفته و آن ها را ارتقاء دهید. اینکه چطور از این منابع به بهترین شکل ممکن استفاده کنید همان نکته اصلی این بازی است. این منابع محدود بوده و به دست آوردن آن ها هم زمان بر است. از طرف دیگر نیروهایی که شما برای نبرد به خدمت می گیرید نیز طی زمان های مشخصی آماده و به ارتش شما ملحق می شوند. این یعنی در Stick War 3 شما باید با قوه استراتژیکی و مدیریتی خاصی نیروهای خود را آماده نبرد کنید. Stick War 3 دارای بخش جذاب چندنفره نیز است که در آن شما می توانید به صورت آنلاین با دیگر کاربران به بازی بپردازید و در قالب نبردهای انفرادی یا تیمی شرکت کنید. البته این بخش از بازی به خاطر شرایط کاربران ایرانی ممکن است با اختلال مواجه باشد. شما می توانید در Stick War 3 نیروهای مختلفی را به خدمت گرفته و هر کدام را ارتقاء دهید. نبردهای بازی بسیار پرتنش و پر زد و خورد هستند و از همین حالا بهتر است خودتان را برای جنگ هایی چالش برانگیز آماده کنید. برای دانلود آخرین نسخه این بازی به شکل معمولی یا مود شده، می توانید به قسمت دانلودباکس اندروید رفته و از طریق لینک های مستقیم سایت به صورت رایگان اقدام به دریافت بازی کنید.

نکات تکمیلی:

  1. ماهیت بازی Stick War 3 آفلاین است اما بخش های آنلاین بازی و همچنین قسمت هایی که لازم به دریافت دیتا هستند به اینترنت نیاز دارند.
  2. بخش چندنفره بازی ممکن است برای آی پی های ایرانی در دسترس نباشد.
  3. توصیه می کنیم از نسخه مود شده فقط برای بخش تک نفره (آفلاین) استفاده کنید در غیر این صورت احتمال مسدود شدن بازی وجود دارد.
  4. ویژگی های نسخه مود فقط در بخش آفلاین در دسترس است.