Vikingard 1.5.23.ca5d4a6e - آپدیت بازی استراتژی آنلاین «وایکینگارد» اندروید!


بازی اندروید, استراتژیک, 672 2023-08-21 20:30:14

Vikingard v1.5.23.ca5d4a6e – بازی استراتژیکی و نقش آفرینی “وایکینگارد” برای اندروید
بازی رسمی سریال محبوب Vikings محصولی از کمپانی Netease Games Global
تست شده با اجرای آنلاین

Vikingard – وایکینگارد بازی رسمی سریال معروف Vikings شبکه Netflix است که در قالب یک عنوان استراتژیکی و نقش آفرینی از دسته بازی های Casual برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. مسئولیت ساخت، توسعه و انتشار این بازی بر عهده کمپانی چندملیتی Netease Games Global بوده است و برای ساخت آن بیشتر از دو سال زمان صرف شده است. استودیوی Netease پیش تر بازی های مشابه دیگری نیز منتشر کرده که عناوینی مثل Diablo Immortal و The Lord of the Rings: Rise to War مهمترین آن ها هستند. کمپانی معتبر Netease به خاطر توانایی های بالایی که در ساخت و توسعه بازی های موبایلی دارد، یکی از اولویت های اصلی شرکت های فیلم و سریال سازی است تا نسخه رسمی بازی های سریال ها و فیلم هایشان را به این شکل توسعه داده و ارائه کنند. در ماه مارس 2022 بالاخره بعد از مدت ها انتظار و البته تأخیر نسبتاً طولانی، شرکت Netease Games Global نسخه آزمایشی و سپس نسخه رسمی و نهایی بازی Vikingard را که بر اساس داستان و شخصیت های سریال Vikings ساخته شده طراحی و منتشر کرد. این بازی در سبک اصلی Casual و با المان های مدیریتی، استراتژیکی و نقش آفرینی طراحی شده است. از نقاط قوت این بازی می توان به جزئیات گرافیکی زیاد و طراحی های مثال زدنی اشاره کرد. در ادامه با اندروید همراه باشید تا بیشتر با ویژگی های کلی این بازی آشنا شوید.

 

Vikingard

 

بازی Vikingard یک بازی Crossover از سریال وایکینگ ها است که اتفاقات اصلی این سریال را در قالب یک بازی ارائه کرده است. شما در این بازی در نقش شخصیت های اصلی این سریال از جمله Lagertha, Rollo, Floki و از همه مهمتر Ragnar در دنیای وایکینگ ها ماجراجویی های حماسی را تجربه خواهید کرد. در طول بازی Vikingard شما وظایف و مأموریت های متعددی دارید که از جمله مهمترین آن ها می توان به تصرف سرزمین های دیگر، غارت قبیله های رقیب، توسعه و گسترش سرزمین های تحت مالکیت و … است. در این بازی صدها نیروی مختلف وجود دارند که می توانید با به خدمت گیری آن ها ارتش خود را قدرتمند کنید. همچنین می توانید از شخصیت های محبوب و معروف وایکینگ ها فرماندهان مختلفی برای ارتش های خود انتخاب کنید. Vikingard با جزئیات گرافیکی بسیار عالی طراحی شده و مدل سازی های شخصیت ها و جزئیات محیطی در حد بازی های کنسولی هستند و به همین خاطر بازی وایکینگارد یک بازی حجیم و سنگین است که نصب کردن آن روی دستگاه های میان رده و ضعیف توصیه نمی شود. همین حالا می توانید آخرین نسخه این بازی را از اندروید دانلود کنید و ارتش وایکینگ های خود را بسازید و برای افتخار بجنگید! برای آشنایی بیشتر با سبک و سیاق Vikingard می توانید ویدئوی تریلر و یا تصاویر اسکرین شات آن را ببینید و سپس از بخش دانلودباکس اندروید اقدام به دریافت فایل نصبی بازی کنید.

نکات تکمیلی:

  1. بازی Vikingard به صورت آنلاین بوده و امکان اجرای آن به شکل آفلاین وجود ندارد.
  2. سرورهای بازی توسط آی پی های ایرانی در دسترس هستند. اما در صورتی که موفق به اجرای صحیح بازی نشدید باید ابتدا آی پی خود را تغییر دهید.
  3. به جز دیتای یکپارچه عرضه شده همراه با فایل نصبی، دیتاهای جانبی دیگری هم از داخل بازی دریافت خواهند شد.
  4. Vikingard به هیچ وجه مود یا هک نمی شود.

 

آموزش نصب بازی Vikingard :

در صفحه ای مجزا به صورت تصویری و دقیق آموزش نصب بازی های با فرمت xapk توسط تیم اندروید آماده شده است که با مشاهده ان قادر خواهید بود بازی ها و برنامه های با این فرمت را مثل آب خوردن و با یک لمس نصب کنید:

آموزش تصویری نصب فایل نصبی XAPK بازی ها و برنامه های اندروید + نکات