Meridian 157: Chapter 3 1.1.2 - بازی نصف النهار 157: قسمت سوم


بازی اندروید, ماجراجویی, 777 2022-05-03 02:30:10

Meridian 157: Chapter 3 v1.1.2 – بازی ماجرایی و معمایی “نصف النهار 157: قسمت سوم” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 2.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آنلاین

Meridian 157: Chapter 3 – نصف النهار 157: قسمت سوم نام سومین Chapter از سری بازی های محبوب Meridian از استودیوی کانادایی NovaSoft Interactive است که مثل قسمت های قبلی، در قالب یک بازی پرمیوم با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی به معرض فروش قرار داده شده است. مثل همیشه این بار هم تصمیم گرفتیم تا به عنوان اولین وب سایت ایرانی در سطح وب اقدام به معرفی و انتشار یک بازی پولی دیگر برای شما عزیزان کنیم و آن را به شکل خریداری شده و کامل تقدیم حضورتان کنیم. بازی Meridian 157: Chapter 3 ادامه دو قسمت قبلی است و مستقیماً از جایی شروع می شود که اتفاقات قسمت دوم پایان یافته بودند. بازی در سبک ماجرایی با ترکیب بی نظیری از المان های معمایی و اسرارآمیز طراحی شده است. روند بازی تغییر خاصی نسبت به قسمت های قبلی نداشته و ماهیت آن تقریباً ثابت باقی مانده است. از جمله مهم ترین ویژگی هایی که می توان برای قسمت سوم از این مجموعه بازی نام برد، بهینه شدن هرچه بیشتر طراحی های گرافیکی آن است. محیط های بازی به قدری حرفه ای طراحی شده اند که احتمالاً مثل آن ها را در بازی دیگری ندیده اید. این مسئله بدون شک نقطه عطف قسمت سوم است که البته در قسمت های قبلی هم بسیار قابل توجه بوده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با یکدیگر به ویژگی های کلی این بازی بسیار جذاب بپردازیم.

 

Meridian 157: Chapter 3

 

بازی Meridian 157: Chapter 3 از نظر داستانی همان داستان دو قسمت قبل را روایت می کند و باید گفت که ادامه آن ها است. خوشبختانه سازنده بازی با ساخت یک دموی ویدئویی زیبا از خلاصه رخدادهای قسمت های قبل کاری کرده که حتی اگر شما دو قسمت قبل را بازی نکرده باشید هم بتوانید تا حد قابل قبولی از محتوای داستان اطلاع به دست بیاورید. این ویدئو قبل از شروع اولین مرحله به شما نمایش داده می شود و محتوای آن “آنچه گذشت” خواهد بود. با شروع بازی شما باید مأموریت قبلی خود را دنبال کنید. کار شما دنبال کردن دکتر Zander و به دست آوردن اسناد و مدارک مربوط به پروژه محرمانه FLARE است. برای این کار شما باید وارد یک پایگاه تأسیساتی مخفی شوید و به کشف حقایق مرموز و هولناک آن بپردازید. سبک اصلی گیم پلی بازی به صورت Point and Click و با المان های زیادی از بازی های پازلی و Hidden Objects است. در طول بازی Meridian 157: Chapter 3 شما با معماها و پازل های متنوعی رو به رو می شوید که هر کدام مکانیزم های مخصوص به خود را دارند. در کنار حل این معماها شما با حقایق جالب و ترسناکی هم برخورد می کنید و داستان گیرا و مجذوب کننده بازی شما را مدت ها سرگرم خواهد کرد. توجه داشته باشید که روند بازی، داستان و ماهیت کلی آن مخصوص بزرگسالان است و این بازی برای کودکان مناسب نیست. اگر می خواهید با گرافیک دیدنی و طراحی های شگفت انگیز این بازی بیشتر آشنا شوید حتماً ویدئوی تریلر معرفی آن را ببینید. برای دانلود این بازی کافیست به دانلودباکس اندروید بروید و از طریق لینک های مستقیم سرور اندروید این بازی را به شکل خریداری شده و کامل دریافت کنید و حسابی لذت ببرید! گفتنی است که Meridian 157: Chapter 3 موفق به کسب امتیاز خوب 4.6 از 5.0 از رأی کاربران شده است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.novasoftinteractive.m157chapter3 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.