MONOPOLY Tycoon 1.3.1 - بازی شبیه سازی سرمایه دار مونوپولی + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 553 2022-08-15 02:30:41

MONOPOLY Tycoon v1.3.1 – بازی شبیه سازی و مدیریتی “سرمایه دار مونوپولی” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (عدم کاهش پول) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

MONOPOLY Tycoon – سرمایه دار مونوپولی پنجمین بازی رسمی استودیوی کانادایی Nvizzio Creations, Inc. برای سیستم عامل اندروید است که به شکل یک بازی رایگان ساخته و طراحی شده است. این بازی با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای به انتشار رسیده است. سری بازی های محبوب Monopoly که توسط شرکت انگلستانی Hasbro تولید شده اند، به عنوان محبوب ترین بازی های سبک Board و شبیه ساز شهرسازی هستند. این سری از بازی ها قدمت طولانی دارند و به نوبه خود جزو اولین بازی های ساخته شده در این صنعت هستند. شرکت Hasbro یکی از چند شرکت بزرگ دنیای صنعت بازی های تخته ای و جدیداً بازی های ویدئویی است که حالا با همکاری شرکت های دیگری همچون Nvizzio Creations, Inc. دست به ساخت بازی های بیشتری زده است. MONOPOLY Tycoon یکی از این بازی هاست که سهام اصلی آن برای کمپانی Hasbro و مسئولیت طراحی اش برای دستگاه های موبایلی با شرکت Nvizzio Creations بوده است. در این مطلب از سایت اندروید قصد داریم تا نسخه اندرویدی این بازی زیبا و دوست داشتنی را همزمان با انتشار آن برای شما دوستان معرفی کنیم و آخرین نسخه رسمی اش را همراه با یک نسخه مود شده انحصاری برای دانلود تقدیم حضورتان کنیم. پس اگر از علاقه مندان به سری بازی های مونوپولی و بازی های سبک شبیه سازی از نوع تخته ای هستید MONOPOLY Tycoon را از دست ندهید و در ادامه با اندروید همراه باشید.

 

MONOPOLY Tycoon

 

MONOPOLY Tycoon با اقتباس از مجموعه ای به همین نام یعنی MONOPOLY ساخته شده و سبکی مشابه اما نسبتاً متفاوت دارد. در حالی که تمام بازی های مرتبط با مونوپولی در غالب بازی های چندنفره هستند، بازی MONOPOLY Tycoon ساختار نسبتاً خاصی دارد که ویژگی های جدیدی در آن دیده می شود. این بازی بیشتر از اینکه مثل دیگر بازی های این فرانچایز حالت رقابتی و چندنفره داشته باشد، روند شهرسازی و توسعه انفرادی دارد. شما در بازی MONOPOLY Tycoon در نقش یک تاجر سرمایه دار هستید که به تازگی به یک شهر جدید آمده و قصد سرمایه گذاری در این شهر را دارد. در ابتدا شما فقط قسمت کوچکی از شهر را در اختیار دارید. شما می بایست با استراتژی های تجاری و مدیریتی شهر کوچک خود را توسعه داده و آن را گسترش دهید. مثل همه بازی های سبک Tycoon در بازی سرمایه دار مونوپولی هم قابلیت ارتقاء هر بخش از شهر در چندین سطح وجود دارد. شما می توانید سازه های مختلفی بسازید و هر کدام را به صورت مجزا مدیریت کنید. با شروع بازی می توانید بخش آموزشی آن را دنبال کنید تا به خوبی با روند کلی آن آشنا شوید. وظیفه شما ساخت و آبادسازی شهر و کمک به شهروندان آن است. در عین حال شما می توانید از سرمایه گذاری های متنوع در نقاط گوناگون این شهر هم استفاده کرده و حسابی پول به دست بیاورید. از جمله مهم ترین ویژگی های بازی MONOPOLY Tycoon امکان سفر به شهرهای مختلف و بزرگ دنیا برای سرمایه گذاری در آن ها است! برای دانلود آخرین نسخه این بازی می توانید به قسمت دانلودباکس اندروید بروید.

نکات تکمیلی:

  1. بازی MONOPOLY Tycoon آنلاین است و امکان اجرا کردن آن به شکل آفلاین وجود ندارد.
  2. به خاطر آنلاین بودن بازی، نصب نسخه مود ممکن است منجر به مسدود شدن حساب کاربری شما شود. لطفاً با ریسک خودتان این نسخه را نصب کنید.
  3. بازی در قالب یک فایل حجیم APK عرضه شده و دیتای آن داخل این فایل قرار دارد. برای نصب کافیست فقط فایل APK را اجرا و مراحل نصب را دنبال کنید.

 

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل